וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב למנהלת הליגה: מתנגדים להקדמת משחקי הגמר

9.6.2015 / 12:07

המנהלת הודיעה שאם סדרות חצאי הגמר תסתיימנה ב-0:3, הגמר יוקדם בחמישה ימים, אך האלופה לפתע מגלה התנגדות. גורם: "אם דווין סמית' לא היה נפצע, מכבי לא הייתה מתנהלת כך"

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) למנהלת הליגה כי היא מתנגדת להקדמת סדרת הפלייאוף ל-17 וה-22 ביוני. כזכור, מנהלת הליגה הודיעה לפני פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף כי אם שתי הסדרות תסתיימנה בניצחונות 0:3, יוקדמו שני משחקי הגמר שהיו אמורים להתקיים ב-22 ו-25 ביוני, זאת כדי למנוע מצב שהקבוצות יגיעו למשחקים לאחר 11 ו-12 ימים ללא משחק.

על פי טענות הצהובים, ההחלטה להקדים את משחקי הגמר נעשו ללא ידיעתם, ולא יאפשרו לשחקנים הפצועים שלהם להחלים ולקבוצה להיערך מבחינה שיווקית למשחקים. יש לציין, כי פציעתו של דווין סמית', שכשירותו למשחק שעשוי להתקיים ב-17 ליוני מוטלת בספק, התרחשה לאחר פרסום אפשרות הקדמת המשחקים.

במנהלת הליגה הופתעו מאוד מעמדת מכבי תל אביב ומתלבטים כיצד והאם להגיב אליה. גורמים שם תהו מדוע במכבי גיבו מתחילת הפלייאוף את טענותיו של שחקן הקבוצה ג'רמי פארגו, שהתלונן על המנוחה הארוכה בין הסדרות, אולם כעת משנים את עמדתם. "אין ספק שאם דווין סמית' לא היה נפצע, מכבי לא הייתה מתנהלת כך", אמר גורם במנהלת.

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגה קיבלה את פנייתה של מכבי אלקטרה תל אביב לא להקדים את משחקי הגמר ותתייחס לבקשה זו רק לאחר סיום סדרות חצי הגמר".

תגובת מכבי תל אביב תובא כשתתקבל.

דווין סמית' מכבי תל אביב. מגד גוזני
לא אמור להיות כשיר עד ה-17 ביוני. סמית'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully