וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ס מכחיש ריב עם דיאס: "בסך הכול היו חילופי דברים"

ויכוח על בעיטה חופשית במשחק הידידות של צ'ילה נגד אל סלבדור הצית את התקשורת המקומית. אלכסיס: "אלו דברים שקורים, הכול בסדר בינינו". הקופה אמריקה ייצא לדרך בין חמישי לשישי

שחקני נבחרת צ'ילה, אלכסיס סאנצ'ס, מרסלו דיאס. AP
חם בחדר ההלבשה. אלכסיס ודיאס/AP

בצ'ילה מאוד מתרגשים לקראת אירוח הקופה אמריקה ואוהדי הנבחרת המקומית מלאי תקוות לזכייה ראשונה אי פעם בתואר, אבל במדינה עסוקים גם לא מעט בעימות בין אלכסיס סאנצ'ס למרסלו דיאס לפני כמה ימים.

הכול החל במשחק ההכנה של ה"לה רוחה" נגד אל סלבדור (ניצחון 0:1). במהלך ההתמודדות נפסקה בעיטת עונשין לזכות צ'ילה ואלכסיס לקח אותה, למרות שדיאס הוא הבועט הקבוע. האחרון ככל הנראה זעם ובחדר ההלבשה השניים היו קרובים לחילופי מהלומות.

על פי הדיווחים, דיאס שמשחק במדי המבורג הגרמנית, הטיח באלכסיס שהוא חמדן ואגואיסט, וגם נזף בו על כך שהוא לא החמיץ כמה אימונים. חלוץ ארסנל מצידו, טען שדיאס לא מפרגן לו ולא נותן לו לקחת בעיטות חופשיות.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אמש (שני) אמר סאנצ'ס: "הכול בסדר בינינו. בסך הכול היו חילופי דברים, אבל התקשורת אוהבת לנפח. זה נורמלי, אלו דברים שקורים ופתרנו הכול. לא היה שום ריב".

טורניר הקופה אמריקה ייצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי עם המשחק בין צ'ילה לאקוודור. שתי הנבחרות הנוספות בבית א' הן מקסיקו ובוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully