וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש ייפגש עם באר שבע: "סיכמנו עם מרציאנו, בן זקן התחרט"

9.6.2015 / 8:50

בעלי אשדוד דרש להגדיל את הנתח ממכירה עתידית. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ברקת פנתה לשוער עכו והציעה לו לחתום במקרה שהעסקה תתפוצץ. במועדון פנו לדוידוב, אך מתלבטים

שוער הפועל עכו, דודו גורש. ברני ארדוב
ניסיון לסגור עניינים. גורש/ברני ארדוב

מאז הפרסום בוואלה ספורט על הפנייה של הפועל באר שבע לשוער דודו גורש, ממשיכים שני הצדדים לנהל משא ומתן. ברקע, שוער הנבחרת אופיר מרציאנו השוהה עם הנבחרת באוסטריה קיבל אתמול דיווחים כי הצדדים לא הגיעו לסיכום וכרגע, אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, במועדון לא יחתימו אותו. ברק בכר רוצה מאוד את שוער אשדוד.

אתמול התבשר המאמן כי חלה התקרבות עם השוער, אלא שאז, לטענת מקורבים לעסקה – בן זקן התחרט. הסיבה: בעלי אשדוד, כך לטענתם, דרש להגדיל את הנתח שיקבל ממכירה עתידית. אותו גורם הקשור לעסקה אמר בציניות: "אולי בן זקן חושב שבליגה השניה הוא יוכל להגדיל את דמי ההשבחה שיקבל על השוער". "עד עכשיו לא הגענו לסיכום עם גורש, אבל לאור הפיצוץ עם מרציאנו, נשב עם גורש וננסה לסכם", אמרו במועדון.

לידיעה הראשונית על המגעים עם דודו גורש

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
רוצה את מרציאנו. בכר/ברני ארדוב

כזכור, בימים האחרונים פרסמנו כי באר שבע פנתה לגורש, והבהירה לסוכניו כי במידה ומרציאנו לא יוחתם, הוא זה שיעמוד בין הקורות בעונה הבאה. בן זקן דרש מברקת מיליון יורו עבור 80 אחוז מהכרטיס, וכאן נוצרה מחלוקת שלצדדים היה קשה לגשר עליה. אגב, לאחר ההתעקשות של אשדוד, עלה במועדון רעיון לפיו אם שני השוערים הישראלים לא יגיעו, הם יחזרו לשולחן המשא ומתן עם אוסטין אג'ידה, אך לאור ההחלטה של בכר בבאר שבע הבינו שלא יוכלו לעשות צעד כזה. את גורש מייצגים ניר עמיר וויקי וקנין. במועדון אמרו על השוער: "אין ספק שמדובר באחד השוערים הטובים בישראל. לבכר הייתה התלבטות, אבל הוא בטוח שגורש הוא השוער הנכון".

בכר התלבט מאוד בשבוע האחרון באילו עמדות עליו להביא שחקנים זר. לאחר החתמת אנתוני וואקמה, שיהיה הזר הרביעי של הקבוצה, בכר הודיע לברקת כי הוא נוטה לרדת משוער זר בשל רצונו לראות חלוץ זר ברמה גבוהה. במהלך המגעים עם גורש הוצע לבכר להחתים את אלכסנדר דוידוב ממ.ס אשדוד, שבכר רצה בכל אחת מהעונות בהן אימן בקריית שמונה. במועדון כבר פנו אליו אך מאמינים שבכר יחתים חלוץ, משום שלא בטוח שלדוידוב יהיה מקום בהרכב, בעיקר בשל התפקידים הדומים שממלאים אובידיו הובאן ורועי גורדנה, שמתחרה על חולצת ההרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאור מליקסון הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
שינוי חיובי. מליקסון/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: במועדון משוכנעים שהעונה הבאה תהיה שנת הפריצה של מאור מליקסון. "הוא יהפוך מאכזבה לפריצה, שינוי התפקוד שבכר מתכנן לו יהפוך אותו לשחקן יעיל הרבה יותר, בעיקר מבחינת מספרים". כזכור, בצוות המקצועי שוקלים להסיט את מליקסון לעמדה שבא יבוא יותר לידי ביטוי – קשר מתחת לחלוץ. מליקסון ימשיך לשחק גם בצד שמאל במקרה שבו אנתוני וואקמה לא ישחק, אך מדובר על שינוי בחשיבה לעומת העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully