וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה זכתה בליגת ה-VTB, סשה קאון הודיע על פרישה בסיום

הקבוצה של איטודיס דרסה 69:99 את חימקי מוסקבה וזכתה בתואר. קאון הצטיין עם 14 נקודות והצהיר על פרישה מפתיעה בגיל 30, משחק חלש לרייס אצל המפסידה. רנפרו הודיע שישחק בנבחרת בוסניה

סשה קאון שחקן צסק"א מוסקבה מול סטפון לאזמה שחקן פנאתינייקוס. Mikhail Serbin, GettyImages
סיומת נאה לקריירה. קאון/GettyImages, Mikhail Serbin

צסק"א מוסקבה זכתה הערב (שני) בליגת ה-VTB. האימפריה הרוסית, שספגה אכזבה ביורוליג כשהודחה שנה שנייה ברציפות בחצי הגמר מול אולימפיאקוס, הביסה 69:99 את חימקי והשלימה 0:3 חלק בסדרת הגמר.

את צסק"א הובילו ארבעה שחקנים עם דאבל-פיגרס. סשה קאון קלע 14 ומיד אחרי המשחק הודיע על פרישה מפתיעה, כבר בגיל 30. "אני כבר לא נהנה יותר מכדורסל", אמר הסנטר, שהוזכר בחודשים האחרונים כמועמד להצטרף לדיוויד בלאט בקליבלנד. קאון (2.11 מטר) שיחק בצסק"א מאז 2008, והעמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק העונה. באולימפיאדת לונדון 2012 הוא עזר לנבחרת רוסיה לזכות במדליית הארד.

נאנדו דה קולו ומילוש תאודוסיץ' קלעו 13 נקודות כל אחד כשהסרבי מוסיף גם 6 אסיסטים. ארון ג'קסון תרם 12 נקודות ו-8 אסיסטים. ויקטור חריאפה קלע 8 וקלט 14 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים, כשהוא גם רושם 3 חסימות. את חימקי הוביל פול דייויס עם 20 נקודות, בעוד סרגיי מוניה מוסיף 13, מיודענו טייריס רייס רשם משחק בינוני מאוד עם 11 נקודות (1 מ-10 ל-2 ו-3-7 ל-3). פטרי קופונן קלע 10.

מאמן אלבה ברלין סשה אוברדוביץ' עם אלכס רנפרו. Regina Hoffmann, GettyImages
יפגוש את ישראל בקיץ. רנפרו/GettyImages, Regina Hoffmann

בתוך כך, הודיע הערב גארד אלבה ברלין אלכס רנפרו בן ה-28 כי ישחק בנבחרת בוסניה ביורובאסקט הקרוב. הבוסנים ישחקו בבית א' יחד עם נבחרת ישראל, רוסיה, פינלנד, צרפת ופולין. "זה יהיה היורובאסקט הראשון שלי אז אני לא יודע למה לצפות", אמר רנפרו, "אני נרגש מאוד מההזדמנות שניתנה לי ומצפה כבר לשחק עם נבחרת בוסניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלסנדרו ג'נטילה שחקן מילאנו. GettyImages
רשם משחק ענק. ג'נטילה/GettyImages

מילאנו המשיכה בקאמבק שלה בסדרת חצי גמר הפלייאוף באיטליה. הקבוצה של לוקה באנקי, שפיגרה כבר 3:1 מול ססארי, ניצחה הערב בחוץ 88:95 ואיזנה את הסדרה ל-3:3 בטוב משבעה משחקים.

אלסנדרו ג'נטילה, שהצטיין גם במשחק החמישי, רשם משחק גדול של 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. סמארדו סמואלס גם היה מצוין עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים. ניקולו מלי קלע 14 וקלט 6 ריבאונדים. את ססארי הוביל אקס מכבי תל אביב דייויד לוגאן עם 21 נקודות (5 מ-10 לשלוש), אדגר סוסה הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully