וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה פיטרה את וינצ'נזו מונטלה. פאולו סוזה יחליפו?

המאמן עיכב את תשובתו לגבי העונה הבאה ולכן סיים את דרכו במועדון מפירנצה, למרות שהחזיק בחוזה לעוד שנתיים: "ציפינו לקבל ממנו יותר כבוד". מאמן מכבי תל אביב לשעבר הוא המועמד המוביל

וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה. AP
בפיורנטינה התאכזבו מהגישה. וינצ'נזו מונטלה/AP

אחרי שלוש עונות, אשר בכל אחת מהן סיימה פיורנטינה במקום השלישי, הודיעה הערב (שני) הקבוצה מפירנצה על פיטוריו של וינצ'נזו מונטלה. המאמן בן ה-40, שהוביל את הוויולה גם לחצי גמר הליגה האירופית ולגמר הגביע במהלך כהונתו, עיכב את תשובתו בנוגע להארכת החוזה מעבר לשנתיים עליהן הוא חתום ובסופו של דבר להנהלת המועדון נמאס.

"ההתנהגות של מונטלה לאחרונה היוותה עילה מוצדקת להפסיק את החוזה שנחתם עמו, נכתב בהודעת פיורנטינה על סיום דרכו של חלוץ רומא ונבחרת איטליה לשעבר. "החוזה כלל סעיף אותו המאמן לא החשיב, אף על פי שהסכים לו בזמנו. לכן, בצער רב, אנחנו חייבים להבין שאין בינינו כבר את יחסי האמון הנדרשים כדי להמשיך את ההתקשרות הזו. לכן, לטובת המועדון, החלטנו לפטר את מונטלה. ציפינו להתנהגות יותר מכבדת ופחות מעורפלת מצד המאמן, כלפי החולצה, האוהדים והמועדון שנתנו לו כל כך הרבה".

מי שנחשב למועמד המוביל להחליפו הוא פאולו סוזה הפורטוגלי, שהצעיד בעונה שעברה את מכבי תל אביב לזכייה באליפות והעונה עשה את אותו הדבר עם באזל בשוויץ. "אלו רק שמועות", אמר הבוקר סוזה, עוד לפני הידיעה על פיטוריו של מונטלה. "לא דיברו איתי מפירנצה וכרגע אני מתכונן לעונה הבאה כמאמן באזל".

מאמן באזל פאולו סוזה. AP
חוזר לאיטליה כמאמן? פאולו סוזה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully