וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת גאנה של אברהם גרנט גברה 0:1 על נבחרת טוגו

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הכוכבים השחורים צלחו את משחק ההכנה האחרון שלהם רגע לפני המפגש מול מאוריציוס במוקדמות אליפות אפריקה. מנסה כבש בבכורה, ווקאסו הורחק, אדבאיור הגיע לצפות. 0:4 לטורקיה על בולגריה

עמנואל אדבאיור הגיע לצפות במשחק

תגידו מזל טוב לנבחרת גאנה ולמאמנה אברהם גרנט, שרשמו הערב (שני) ניצחון ראשון במשחקי ההכנה למוקדמות אליפות אפריקה ב-2017, 0:1 על טוגו. הכוכבים השחורים ערכו עד עתה חמישה משחקי הכנה מאז שהסתיימה אליפות אפריקה בפברואר ועד הערב לא הצליחו להשיג ניצחון (שלושה הפסדים ותוצאת תיקו אחת).

את השער היחיד במשחק כבש ברנרד מנסה בן ה-20, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת. מנסה, שמשחק בעמדת הקשר, משחק בוויטוריה דה גימארייש הפורטוגלית, בשורותיה כבש העונה חמישה שערים ב-30 משחקים שבהם שותף. שחקן הכנף, מובארק ווקאסו, הורחק בדקה ה-80 לאחר שפגע עם מרפקו בשחקן יריב.

החלוץ הטוגולזי, עמנואל אדבאיור, אמנם לא שיחק, אך הגיע לצפות במשחק מהיציע. המשחק הבא של הגנאים יהיה מול מאוריציוס, במשחק הראשון של הנבחרת במוקדמות אליפות אפריקה.

מאמן נבחרת גאנה, אברהם גרנט. של ההתאחדות לכדורגל של גאנה, אתר רשמי
ניצחון לפני המבחן האמיתי. אברהם גרנט/אתר רשמי, של ההתאחדות לכדורגל של גאנה

טורקיה - בולגריה 0:4

המצב של נבחרת טורקיה בבית המוקדם במוקדמות יורו רע מאוד. אחרי חמישה משחקים, לטורקים חמש נקודות בלבד והם במקום הרביעי אחרי צ'כיה הראשונה, איסלנד והולנד. בשישי הקרוב תפגוש הנבחרת את קזחסטן, במטרה לרשום ניצחון שני ברציפות בקמפיין, ורגע לפני היא ערכה משחק הכנה מול נבחרת בולגריה, שגם היא נמצאת במקום הרביעי בבית המוקדמות.

הטורקים נראו טוב במשחק ההכנה כשהביסו את היריבה 0:4. השחקן הטוב ביותר על המגרש היה הקאן צ'לאנוילו, שכבש צמד, כולל שער בבעיטה חופשית נהדרת. הקשר הרשית את הראשון שלו בדקה ה-49, וכבש את השני אחרי שהשתלט על כדור חוזר בתוך הרחבה. את שני השערים הנוספים כבש בוראק ילמאז מתוך הרחבה, כשאת הראשון בישל לו ארדה טוראן ואת השני אולצ'אי שהאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השער של צ'לאנוילו

דנמרק - מונטנגרו 1:2

נבחרת דנמרק, שנמצאת במקום השני בבית שלה במוקדמות היורו, תגיע למשחק מול נבחרת סרביה ביום שבת במצב רוח מרומם, אחרי שניצחה במשחק הכנה 1:2 את מונטנגרו, שהוליכה 0:1. סטבן יובטיץ' נתן למונטנגרים יתרון עם שער יפה מתוך הרחבה, אך כריסטיאן אריקסן (70) ו-ויקטור פישר (פנדל), הפכו את התוצאה בדרך לניצחון דני.

במשחק נוסף, נבחרת נורבגיה ונבחרת שבדיה נפרדו ב-0:0

השער של יובטיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully