וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הרוש העיר לשחקנים, גוטמן זעם: "זו פעם אחרונה. רק אני מדבר"

חם באימון הנבחרת: המגן התעצבן על חבריו וסינן לעברם מספר מילים, המאמן עצר את האימון בכעס. מרציאנו: "העם שלנו זקוק לניצחון הזה, מקווה שנצליח לשמח אותו בשישי"

צילום: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

אימון הערב (שני) של נבחרת ישראל בשטגרסבך הדרומית לווינה לקראת המשחק מול נבחרת בוסניה בשישי היה חם. במהלך האימון, המגן עומרי בן הרוש התעצבן על כך שהשחקנים ביקשו שיתחיל התקפות מהתחלה ("עומרי, חדש חדש") והעיר להם. המאמן אלי גוטמן התעצבן על כך, עצר את האימון ואמר: "זו פעם אחרונה שמישהו מעיר הערה. רק אני מדבר".

עוד קודם לכן, לפני היציאה לאימון הבוקר, שררה אווירה חיובית בין השחקנים. גיא חיימוב שסיפר לשחקנים לפני היציאה להליכת הבוקר, שמהבית שלו בקרית שמונה גם רואים את היופי הזה. עבור אליניב ברדה ומאור בוזגלו הנוף המדברי התחלף בגווני הירוק וזה עשה להם טוב. בתחילה הם בחנו את רכבי הגולף החשמליים של המלון, אבל אז העיר מאמן הכושר רון ציבלין שכולם צריכים להשתתף בהליכה. ברדה הציע שיסע על הרכב הקטן כמאסף על מנת לחלץ מישהו שיתעייף וכולם צחקו.

שחקני נבחרת ישראל באימון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
שחקני הנבחרת באימון/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

רגע לפני שהתחיל אימון הערב, שניים משחקני הנבחרת, השוער אופיר מרציאנו והבלם-מגן אוראל דגני, דיברו על המפגש הקרוב מול הבוסנים. "כמובן שהתאוששתי מירידת הליגה", הודה אופיר מרציאנו. "אני כל כולי במשחק מול בוסניה. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ולא לעשות טעויות. מה שקרה עם מ.ס אשדוד הוא ניסיון טוב בשבילי. אמנם זה היה קשה, אבל למדתי מזה ואקח המון דברים מכך לקריירה שלי. אם תיקו תהיה תוצאה טובה? תלוי איך המשחק יתפתח. אני מבטיח שכל אחד מהשחקנים ייתן 200 אחוז על המגרש. העם שלנו כל כך צריך את זה, והלוואי שנצליח לגרום לו לשמחה".

"יש לנו משחק קשה לפנינו, אבל יש אווירה טובה בנבחרת, כמו תמיד", אמר אוראל דגני. "אנחנו מגיעים במטרה לנצח ובטוחים שיכולים לעשות את זה. אלי הכין אותנו כמו שצריך ואנחנו מקווים שנצליח לקחת נקודות. ראינו את המשחקים הקודמים ולמדנו מה הטעויות שלנו. הנבחרות ששיחקנו מולן חזקות מאוד, היינו אנדרדוג ואנחנו ממשיכים להיות גם מול בוסניה. האצטדיון של בוסניה הוא כמו בלומפילד? אז יהיה כיף".

שחקן בנבחרת הוסיף: "איכזבנו את עצמנו ואת כולם בשני המשחקים האחרונים. יש לנו חוב להחזיר אבל הולך להיות מאוד קשה כי הם רוצים נקמה ספורטיבית".

עדכון ראשון: 13:28

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. יניב טוכמן,
אווירה טובה באוסטריה. נאתכו/יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully