וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "למכבי תל אביב יהיה קשה לשחזר את ההישגים מתקופתי"

המאמן היוצא של מכבי תל אביב מסכם תקופה בראיון בספרד: "הוחתמתי במטרה לקחת את האליפות ולקחתי שלושה תארים, אי אפשר לבקש יותר". על ראדי: "כשחקן ערבי היו לו קשיי השתלבות"

אתר רשמי

פחות משבוע עבר מאז ההודעה הדרמטית של מכבי תל אביב בדבר עזיבתו של פאקו אייסטרן, והמאמן כבר לוטש עיניים לעבר התפקיד הבא. הבאסקי העניק ראיון שהתפרסם היום (שני) בספרד, בו התייחס לעונה שעברה עליו במכבי תל אביב, לחווית שצבר בישראל ולעתידו מאחורי הקווים.

"היינו כמעט בלתי מנוצחים בישראל", סיפר על העונה בישראל. "בכל תחומי החיים קשה לעמוד במטרות שהצב לעצמך, ואנחנו הצלחנו לזכות בכל שלושת התארים הגדולים בזירה המקומית. המועדון החתים אותי במטרה לזכות באליפות, אבל הצלחנו לזכות גם בשני תארים נוספים. אי אפשר לבקש יותר מזה, יהיה קשה מאוד לשחזר את מה שעשינו בתקופתי".

פאקו מאמן מכבי תל אביב חוגג אליפות. קובי אליהו
לא אחד, שלושה תארים. פאקו/קובי אליהו

כשנשאל כיצד מכבי תל אביב הייתה משתלבת בליגה הספרדית, טען פאקו כי "היא תהיה קבוצת 'מעלית', שעולה ויורדת מהליגה הראשונה אחת לזמן מה".

המאמן התייחס בין היתר גם לדרישה הפלסטינית להחרים את ישראל בפיפ"א ולמציאות של כדורגלנים ערבים בישראל. "יש מתיחות סביב השחקנים הערבים, זה נכון. המדיניות של מכבי תל אביב הייתה לשלב כל מיני שחקנים מכל מיני דתות בחדר ההלבשה. הקבוצה תמכה בשוויון. שיחק אצלנו מהראן ראדי, שחקן ממוצא ערבי, ואני יודע שלא היה לו קל להשתלב".

בנוגע לעתידו אמר פאקו: "הכל תלוי בהצעות שיהיו לי, אבל אני מחפש פרויקט שיהיה מבוסס על יכולת, לא רק על תוצאות. הייתי שמח יום אחד לחזור לאמן את קבוצת נעוריי, ריאל סוסיאדד. יהיה נחמד לחזור להיות קרוב הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully