וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכפילים של שחקני נבחרת ברזיל, קובי מתגושש בטוויטר

הסלסאו הציגו קמעות מיוחדים שמזכירים את דויד לואיז וטיאגו סילבה, הממבה השחורה סיפק תשובה מוחצת לאוהד שניסה להתגרות בו, וגם: שחזור מצחיק לפספוס הדאנק של מריס ספייטס

21:39: איך נראית תפיסת כדור בייסבול דרך מצלמת גו-פרו?

18:12: החזאי שכעס על החסימה שספג לברון ג'יימס

רגע לפני שנגמר המשחק בין קליבלנד וגולדן סטייט, לברון ג'יימס חדר לסל ונחסם על ידי אנדרה איגוואדלה. מרק ג'ונסון, חזאי מקליבלנד, התעצבן מההחלטה והיה בטוח כי נעשה עבירה על לברון ג'יימס. רגע לפני שהגיש את התחזית, שפך ג'ונסון את אשר על ליבו.

17:09: הכישלון הקופתי של הסרט על פיפ"א

גם טים רות' וז'ראר ז'ראר דפרדייה לא עזרו. סרט על ארגון פיפ"א, United Passions, שיצא השבוע לאקרנים בארצות הברית גרף במהלך סוף השבוע שבו יצא רווחים עלובים של 607 דולרים בלבד. בסרט, שמספר את סיפור הארגון מככב רות' בתפקיד ספ בלאטר, כשהתקציב שלו הוא כ-30 מיליון דולרים, כשפיפ"א עצמה אחראית על 90 אחוזים מהתקציב. בשישי האחרון נערכה הקרנת הבכורה של הסרט בעשרה בתי קולנוע שונים בארצות הברית, כשרק אדם אחד רכש כרטיס לסרט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
html error

15:11: אסקייל לאבצי מככב בפרסומת, שוב

12:00 - שחקן נבחרת אנגליה לשעבר מאיים להתאבד

קני סאנסום היה שחקן גדול בשנות ה-80. הוא כיכב בארסנל ובשיאו השתייך לסגל נבחרת אנגליה וגם נכלל בסגל למונדיאל 86. היום, סאנסום בן ה-56 יושב בדרום לונדון בפארק כשהוא מכור לאלכוהול ומאיים להתאבד: "אני לא רוצה לחיות את החיים הנוראים האלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיים להתאבד. קני סאנסום/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:45: היום לפני 11 שנים

10:00: שופט מכה מאמן בליגה הסינית

כזה דבר לא רואים כל יום. שופט המשחק בליגה הסינית הראשונה בין גויזו ראנה לשנדונג לוננג חטף עצבים על קוקה, המאמן הברזילאי של האורחים והחל להכות אותו. המאמן לא נשאר חייב ובין הצדדים החל עימות שגרר גם את השחקנים והתפתח למהומה רבתי. צפו במחדל

9:00: שחזור הדאנק המפוספס של מריס ספייטס

ההחטאה המשעשעת של מריס ספייטס מגולדן סטייט בליי אפ חופשי לחלוטין במשחק 2 בגמר ה-NBA הזכירה לאמריקאים את נסיון הדאנק הכושל הזה.

8:45: הכפילים של דויד לואיז וטיאגו סילבה

ברזיל הציגה לראווה את הקמעות שלהם במשחק ההכנה מול מקסיקו: זאטוטים שדומים להפליא לשניים מכוכבי הנבחרת, דויד לואיז וטיאגו סילבה. אחרי שהמשחק נגמר בניצחון 0:2, האם הסלסאו ייתנו לילדים החמודים האלה קביעות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully