וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.6: דני אלבס מתקרב לאיטליה, אינגס חתם בליברפול

הרוסונרי הגישו הצעה למגן ברצלונה, חלוץ ברנלי מצטרף למייטי רדס. אלופת אירופה מעוניינת בכוכב דורטמונד, ואן פרסי מבטיח קיץ מטורף ביונייטד, יובנטוס רוצה את חלוץ נאפולי, מוראטה יחזור לריאל מדריד? כל ההעברות והשמועות

העברות

* ליברפול הודיעה כי החתימה את דני אינגס, חלוצה האנגלי של ברנלי, שיצטרף לאנפילד באופן רשמי עם פתיחת חלון ההעברות ב-1 ביולי. אינגס כבש 11 שערים עבור קבוצתו, שנשרה הקיץ לצ'מפיונשיפ והוא ייצג את נבחרת אנגליה עד גיל 21 ביורו הצעירות שייפתח בהמשך החודש.

דני אלבס שחקן ברצלונה. AP
יבחר בסופו של דבר במילאן? דני אלבס/AP

שמועות

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שנציגי ריאל מדריד ייפגשו היום עם חורחה מנדס, סוכנו של שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה וינסו לסגור את העברתו למדריד.

* על פי "הדיילי סטאר" האנגלי, מנצ'סטר יונייטד מנהלת מאבק מול צ'לסי על רכישתו של פליפה אנדרסון, החלוץ הברזילאי המצוין של לאציו.

* על פי עיתון הספורט האיטלקי "הטוטו ספורט", מנצ'סטר יונייטד הציעה את רובין ואן פרסי ליובנטוס. החלוץ ההולנדי סופסל אצל ואן חאל בחלק האחרון של העונה ורוב הסיכויים שהוא לא יישאר בקבוצה.

* ואם כבר ואן פרסי, זו ההבטחה שהוא שיגר אמש: "מנצ'סטר יונייטד תשקיע 275 מיליון יורו ברכישת שחקנים בקיץ". אם זה מה שאכן יקרה, הסכום יעלה אפילו על 200 מיליון היורו שהושקעו בקיץ שעבר.

* על פי דיווחים בגאזטה האיטלקי, יובנטוס מתכוונת להרחיב את ארסנל החלוצים הארגנטינאים ועומדת להגיש הצעה עבור גונסאלו היגואין, חלוצה של נאפולי ונבחרת ארגנטינה. היגואין עשוי להחליף את קרלוס טבס שצפוי לעזוב הקיץ.

* על פי דיווחים בספרד, ברצלונה מתכוונת ללכת חזק על אילקאיי גונדואן קשרה של בורוסיה דורטמונד ותציע לו שכר גבוה כדי לפתות אותו להצטרף אליה.

* באל מונדו דפורטיבו מדווחים שוולפסבורג מעוניינת במריו מנדז'וקיץ', חלוצה הקרואטי של אתלטיקו מדריד.

* אחרי ששמו נקשר עם פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד, באיטליה מדווחים שמילאן קרובה מאוד להחתים את דני אלבס, מגנה של ברצלונה שאמר בנושא: "יהיה כבוד בשבילי להצטרף למילאן".

* אחרי שנתן עונה נהדרת ביובנטוס, אלברו מוראטה יחזור לריאל מדריד? בספרד מדווחים שרפא בניטס מעוניין בחלוץ שנמכר בקיץ הקודם לאלופת איטליה תמורת 18 מיליון יורו. כדי לרכוש אותו בחזרה, ריאל תצטרך לעמוד בסעיף השחרור שלו שעומד על 35 מיליון יורו, כמעט כפול מהסכום בו נמכר.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
היכונו לקיץ חם. ואן פרסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully