וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק ג'ונסון: "מאמין שבבית נוכל להשוות את הסדרה"

7.6.2015 / 16:56

גארד מכבי ראשון לציון מאמין בקבוצתו לקראת המשחק השני בסדרה נגד הפועל ירושלים (21:00, ספורט 5): "נצטרך לבוא בכל הכוח". בירושלים ינסו לעצור שוב את סוואן. כל הכרטיסים להתמודדות נמכרו

one

משחקי חצי גמר הפלייאוף יימשכו מחר (שני) בראשון לציון עם המשחק השני בסדרה בין מכבי ראשון לציון להפועל ירושלים (21:00, ספורט 5, שופטים: יערי רייניש, עמית בלק ודן ילון). במשחק הראשון בסדרה, שנערך ביום חמישי בירושלים, ניצחה הפועל ירושלים 73:81 לאחר שהובילה לאורך כל המשחק בהפרש שנע בין 4 ל-10 נקודות. ליאור אליהו ודיון תומפסון קלעו 15 נקודות כל אחד לאדומים, דומיניק ג'ונסון בלט בראשון לציון עם 24 נקודות. ירושלים ניצחה העונה את הכתומים בכל חמשת המפגשים ביניהן, ועד כה בפלייאוף כל קבוצה שניצחה במשחק הראשון בסדרה, גם עברה סיבוב.

בראשון לציון אמנם הפסידו במשחק בירושלים ביום חמישי, אך יצאו עם הרגשה אמיתית שניתן לכפות על ירושלים סדרה צמודה ואף יותר מכך. הכתומים, שהודיעו על סיכום עם שרון דרוקר לעונה נוספת, היו במשחק למרות יום לא טוב של שלושה זרים - אייזיאה סוואן, ג'קי קרמייקל וג'רמיס סמית', שקלעו ביחד 23 נקודות. לגבי סוואן יודעים בראשון לציון כי אם לא ירים את רמת המשחק שלו לקראת המשחק השני בסדרה, הסיכוי שלהם להפתיע את ירושלים ולהחזיר את הסדרה לבירה במצב של 1:1 הוא לא גבוה. שני שחקנים נוספים שרשמו משחק לא טוב בירושלים היו ניצן חנוכי שלא קלע וטוני יאנגר שקלע רק 6 נקודות, כשהשניים מהווים מפתחות העונה בעיר היין. כל הכרטיסים למשחק נמכרו, והקופות בבית מכבי לא יפתחו למכירת כרטיסים בערב המשחק.

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מרוצים מהניצחון. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

"אנחנו מודעים לחשיבות המשחק", אמר גארד הכתומים דומיניק ג'ונסון. "נצטרך לבוא בכל הכוח, כשאנחנו יודעים שכל איבוד, כל עצירה וכל סל במשחק הוא סופר חשוב. המשחקים ביננו לרוב צמודים ומעניינים ואני מניח שגם הפעם, אני מקווה שבמשחק בית יחד עם הקהל שלנו נוכל להשוות את הסדרה".

בהפועל ירושלים מנגד נשמו לרווחה לאחר שהצליחו לעבור את המשחק הראשון בסדרה בשלום, גם מבחינת הניצחון וגם מבחינת כשירות השחקנים. בצוות המקצועי לא היו מרוצים מהעובדה שהאדומים אפשרות לראשון לציון לחזור שלוש פעמים מפיגור דו ספרתי למשחק צמוד, וינסו לסגור את המשחק הפעם בצורה חלקה יותר. במשחק הראשון בסדרה עשה טיווין מקי, שקלע רק 3 נקודות, עבודה יוצאת מן הכלל על אייזיאה סוואן שסומן כאחד המפתחות לעצירה ביריבה, ובירושלים מקווים כי יוכל להציג יכולת הגנתית זהה על הגארד הכתום. שחקן נוסף שסומן כחשוב לעצירה הוא שון דאוסן, שחגג במשחק הקודם עם 18 נקודות. בקבוצה יקוו להמשיך עם המשחק הקבוצתי שהוביל ל-26 אסיסטים מתוך 31 סלי שדה במשחק האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully