וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדולות של אירופה ממשיכות לפשל: ריאל הפסידה לולנסיה בחצי הגמר

אחרי ההדחה הסנסציונית של פנרבחצ'ה אולקר בטורקיה, גם הבלאנקוס רשמו יכולת מאכזבת ונוצחו בבית 93:89, בדרך ל-1:1 בחצי גמר הפלייאוף. ברצלונה ב-0:2 על מלאגה, ז'לגיריס אלופת ליטא

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
בסכנת הדחה? סרחיו יול/מגד גוזני

הפתעה גדולה בליגה הספרדית: ריאל מדריד נכנעה היום (ראשון) 93:89 בביתה לולנסיה, שהשוותה את סדרת חצי הגמר ל-1:1. אלופת אירופה תצא כעת לשני משחקי חוץ בולנסיה, ואם לא תנצח בהם, תסיים את העונה מוקדם מהצפוי ולא תזכה באליפות ספרד עונה שנייה ברציפות. החדשות הרעות לריאל? ב-15 מתוך 21 מקרים בפלייאוף הספרדי בעבר היווה יתרון הביתיות גורם מכריע וקבוצות החוץ לא הצליחו לנצח בסדרה.

ולנסיה פתחה נהדר, עלתה ליתרון תשע בתום הרבע הראשון והגדילה את הפער ל-16 במהלך הרבע השני הודות ליכולת מצוינת של בויאן דובלייביץ' ונמניה נדוביץ'. הרבע השלישי התנהל בשליטה מוחלטת של ריאל מדריד, שנגסה בהפרש והשוותה. המומנטום של הביתיים נבלם בזכות סלים גדולים ולנסיה, והחטאה קריטית של פליפה רייס שיכולה הייתה לשלוח את המשחק להארכה מנעה באופן סופי קאמבק. סרחיו יוי היה בלתי ניתן לעצירה עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים, פליפה רייס הוסיף 17 ואנדרס נוצ'יוני שוב היה האקס פקטור עם 11, אך כל זה לא הספיק למול 18 של בויאן דובלייביץ' ו-14 של נמניה נדוביץ' וגיאם וויבס הצעיר.

מאמן ולנסיה ולימיר פראסוביץ'. GettyImages
חוזר לחבל הבאסקים. פראסוביץ'/GettyImages

בחצי הגמר השני ברצלונה המשיכה לדלג בקלילות מעל מלאגה, ועלתה ליתרון 0:2 בסדרה עם 70:91 ביתי. הקטלאנים זקוקים לניצחון אחד בלבד כדי להעפיל לגמר. תומאש סטוראנסקי בלט עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים, מרסיליניו הארטס וג'סטין ודולמן הוסיפו 14. ג'ייסון גריינג'ר קלע 16 למפסידה.

* לבוראל קוצ'ה החזירה את המאמן ולימיר פראסוביץ', שעמד מאחורי הקווים אצלה מ-2007 עד 2007. שחקן העבר הקרואטי, שמשמש במקביל גם כמאמן הנבחרת, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

* ארגין עתמאן האריך את חוזהו בגלאטסראיי בשתי עונות נוספות, במהלכן ירוויח על פי הערכות כמיליון יורו. תקציב השחקנים, שיפחת משמעותית, צפוי לעמוד על סכום של כ-6-7 מיליון יורו לעונה.

* ז'לגיריס זכתה באליפות ליטא בפעם החמישית ברציפות, אחרי שהשלימה 0:4 קליל על ריטאס וילנה בסדרת גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully