וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר נשאר במכבי ראשון לציון: "היה חיבור טוב מההתחלה"

7.6.2015 / 14:40

הכתומים הודיעו כי המאמן, שמונה בקיץ והצעיד אותם לחצי גמר הפלייאוף לראשונה מאז 2012, סיכם לעונה נוספת. דרוקר: "המטרה העיקרית - להישאר בצמרת". פרי: "הקבוצה אטרקטיבית"

one

שרון דרוקר סיכם לעונה נוספת במכבי ראשון לציון. כך הודיעו היום (ראשון) הכתומים, שנאבקים בימים אלה בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים. המאמן ישלים עונה שנייה בעיר היין ויקווה להצעיד אותה לעונה לא פחות טובה מהנוכחית, בה הגיעה לפיינל פור לראשונה מאז שנת 2012. על הכוונה של ראשון לציון להשאיר את דרוקר פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

"אני מאוד שמח להישאר במועדון, היה לנו חיבור טוב מההתחלה ואני חושב שעשינו עונה טובה מאוד והגענו לצמרת", אמר דרוקר לאתר הרשמי. "לפעמים קשה יותר להישאר בצמרת מאשר להגיע אליה וזו תהיה המטרה העיקרית שלנו לעונה הבאה. נוכל לעשות זאת רק אם נשאר ביחד ונעבוד בשיתוף פעולה".

יו"ר ראשון לציון, יצחק פרי: "אני שמח מאוד על המשך דרכו של שרון כמאמן ראשי של הקבוצה הבוגרת. שרון הגיע אחרי עונה לא קלה של המועדון והצליח לבנות קבוצה יציבה ואטרקטיבית ולהגיע עימה, נכון להיום, לחצי גמר הפלייאוף. אני מקווה שבעונה הבאה נחזק את הקבוצה בשחקנים נוספים ושמכבי ראשון לציון תחזור לתפוס את מקומה באופן קבוע בצמרת הכדורסל הישראלי".

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ברני ארדוב
עוד עונה בעיר היין. דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully