וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה זכה ברולאן גארוס

בניגוד לציפיות, מול המדורג 1 בעולם, אחרי שנקלע לפיגור, ואוורינקה רשם 6:4, 4:6, 3:6, 4:6 אדיר על דג'וקוביץ' וזכה בגרנד סלאם השני בקריירה. הסרבי, ברגע האמת, נעצר אחרי 28 ניצחונות רצופים

תואר גרנד סלאם שני/רויטרס

סטן ואוורינקה עשה היום (ראשון) את הבלתי ייאמן. השוויצרי, המדורג תשיעי בעולם, ניצח 6:4, 4:6, 3:6, 4:6 את נובאק דג'וקוביץ' וזכה ברולאן גארוס. לואוורינקה זהו תואר גרנד סלאם שני בקריירה שלו אחרי שזכה בשנה שעברה באליפות אוסטרליה הפתוחה. השוויצרי קטע עבור המדורג מספר אחת בעולם רצף של 28 ניצחונות ומנע ממנו להשלים גרנד סלאם של קריירה כשהוא יישאר גם אחרי רולאן גארוס 2015 עם שמונה תארי גרנד סלאם, אף אחד מהם לא בפריס. ואוורינקה ייקח איתו הביתה 1.8 מיליון יורו ו-2,000 נקודות דירוג שיעלו אותו עד למקום הרביעי בעולם, דג'וקוביץ' יתנחם ב-900 אלף יורו ו-1,200 נקודות דירוג.

נובאק דג'וקוביץ' חלם להשלים גרנד סלאם של קריירה עם הזכייה בתואר הגרנד סלאם היחיד שחסר לו. כדי לעשות את זה, הוא חשב שיצטרך להזיז מהדרך בעיקר את אלוף 9 מ-10 השנים האחרונות רפאל נדאל. אלא שבסופו של דבר הסתבר שגם נדאל וגם אנדי מארי לא היו המכשול שלו, אלא סטן ואוורינקה הנהדר, שרשם ניצחון שני מולו בטורניר גרנד סלאם בשנה וחצי האחרונות בדרך לתואר גרנד סלאם שני שלו. כמו כן, הוא שיפר את מאזן הראש-בראש מול הסרבי האדיר ל-17:4.

אגב, ואוורינקה זכה באליפות אוסטרליה בשנה שעברה לאחר שהגיע לגמר מול רפאל נדאל עם מאזן ראש-בראש של 12:0. הפעם הוא הגיע לגמר עם מאזן 17:3 (אם לא סופרים בצ'לנג'ר אאכן בגרמניה), וגם הפעם הצליח לעשות את זה.

המחבט המרוסק של נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
המחבט של דג'וקוביץ' שילם מחיר יקר/GettyImages

מערכה 1

ואוורינקה פתח היטב עם משחקון הגשה מוצלח ועלה ל-0:1 מהיר, אבל דג'וקוביץ' השיב באותו מטבע והשווה במשחקון בזק. השנים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם, עד שדג'וקוביץ' פתח היטב את המשחק החמישי ועמד בפני שבירה, אך פספס שלוש הזדמנויות ונתן לשוויצרי להוביל 2:3. דג'וקוביץ' לקח בקלות את המשחקון הבא, וסוף סוף השיג את השבירה לה ייחל במשחקון הבא, בדרך ל-3:4. נולה לא נתן ליריבו אפשרות לחשוב על שבירה, ובמצב של 4:5 לטובתו נראה היה שהוא בדרך לנצח במערכה, אך לפתע הוריד הילוך, לא ניצל עוד אפשרות שבירה, אך התאושש בדרך לניצחון במשחקון ובנקודה, 4:6.

מספרי המערכה:

אייסים: 3:3

ווינרים: 7:12 לואוורינקה

שגיאות בלתי מחויבות: 7:13 לואוורינקה

נקודות שבירה: דג'וקוביץ' 1/3, ואוורינקה 0/1

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רוג'ר פדרר מבסוט מהצלחת חברו ובן ארצו

מערכה 2

המערכה השנייה נפתחה כששניהם שומרים על ההגשות שלהם וזה 1:2 לוואוורינקה. דג'וקוביץ' שמר על ההגשות שלו אחרי משחקון ארוך ואיזן ל-2:2, אבל גם ואוורינקה שמר על שלו בצורה די נינוחה ועלה ל-2:3. גם במשחקון הבא דג'וקוביץ' התקשה ושוב ואוורינקה השיג נקודת שבירה, אבל לא הצליח לממש אותה, שלח הנחתה החוצה וזה 3:3. במשחקון הבא עלה ואוורינקה ל-0:40, דג'וקוביץ' זכה בשלוש נקודות ברציפות והצליח להלחיץ אותו, אבל השוויצרי שמר על קור רוח ושמר על ההגשות שלו בדרך ל-3:4. השניים שמרו על ההגשות שלהם במשחקונים הבאים וזה 4:5 לשוויצרי. במשחקון הבא דג'וקוביץ' עלה ל-0:30, אבל ואוורינקה חזר והצליח לגלות עקביות מרשימה במיוחד בדרך לשבירה ול-4:6 במערכה השנייה.

מספרי המערכה:

אייסים: 2:3 לוואוורינקה

ווינרים: 6:16 לוואוורינקה

שגיאות בלתי מחויבות: 11:14 לדג'וקוביץ'

נקודות שבירה: דג'וקוביץ' 0/1, ואוורינקה 1/5

מגנוס נורמן, מאמנו של ואוורינקה, חוגג את הזכייה

מערכה 3

ואוורינקה שמר על ההגשות שלו בתחילת המערכה ואז הגיע משחקון ארוך מאוד של דג'וקוביץ', שהצליח להציל שלוש נקודות שבירה כדי לאזן ל-1:1. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם בהמשך המערכה ואחרי שמירה של ואוורינקה זה 2:3 לשוויצרי. במשחקון הבא ואוורינקה נראה מצוין, העיף ווינרים לכל עבר והצליח להשיג שבירה אחרי חבטה מצוינת בתגובה לדרופ שוט די חלש של דג'וקוביץ' כדי לעלות ל-2:4. במשחקון הבא הצליח הסרבי להשיג נקודת שבירה, אבל ואוורינקה שמר על ההגשה שלו עם הרבה אגרסיביות ותעוזה ועלה ל-2:5. דג'וקוביץ' עוד הצליח לשמור על ההגשות שלו, אבל לא היה קרוב בכלל להשיג נקודה על ההגשה של ואוורינקה וזה 3:6 לשוויצרי במערכה השלישית והוא במרחק מערכה מתואר גרנד סלאם שני.

מספרי המערכה:

אייסים: 0:3 לוואוורינקה

ווינרים: 7:15 לוואוורינקה

שגיאות בלתי מחויבות: 9:9

נקודות שבירה: דג'וקוביץ' 0/1, ואוורינקה 1/4

אוהדי טניס צופים במשחק מתחת למגדל אייפל

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
מחמיא לואוורינקה על נקודה יפה. דג'וקוביץ'/AP

מערכה 4

ואוורינקה חזר מהפסקת שירותים וקיבל את דג'וקוביץ' במיטבו כשהוא שובר אותו במשחקון השני, שומר פעמיים כל ההגשה ועולה ל-0:3. למרות זאת, השוויצרי לא התייאש, שמר על ההגשות שלו והצליח להשיג שבירה בתום נקודה נדירה ביופיה כדי לבטל את יתרון השבירה ולצמק ל-3:2. הסרבי נראה קצת עייף. ואוורינקה שמר על ההגשות שלו ועלה ל-40:15 על ההגשות של דג'וקוביץ' במשחקון הבא, אבל הסרבי הצליח להביא את הטניס הכי טוב שלו בשלב הזה כדי להשיג ארבע נקודות ברציפות וזה 3:4 לו. ואוורינקה נקלע לפיגור 40:0 במשחקון הבא, אבל הצליח לחזור ולזכות בחמש נקודות ברציפות כדי לשמור ולאזן ל-4:4. ואוורינקה המשיך במומנטום ושבר את דג'וקוביץ' עם עוד בקהנד מושלם לאורך הקו. המשחקון הבא היה עצבני ומתוח מאוד, אבל ואוורינקה הצליח לסגור עניין בנקודת המשחק השנייה שלו ואחרי שהציל אפשרות שבירה אחת. סטן ואוורינקה אלוף הרולאן גארוס 2015! מי היה מאמין.

מספרי המערכה:

אייסים: 0:1 לדג'וקוביץ'

ווינרים: 10:16

שגיאות בלתי מחויבות: 11:12 לוואוורינקה

נקודות שבירה: דג'וקוביץ' 1/5, ואוורינקה 2/5

טוני קרוס מברך את האלוף החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully