וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.6: שאר בהופנהיים, ברצלונה מאשרת שהיא רוצה את פוגבה

בלם פ.צ באזל עבר לגרמניה, יובנטוס לא רוצה למכור את הכוכב שלה, ואן דר וארט מנהל מו"מ מתקדם עם בטיס. קלסטרום חתם בגראסהופרס, ואן פרסי שוב מקושר לאיטליה, אסטון וילה בעקבות אחיו של פוגבה

שחקן נבחרת שבדיה, קים קלסטרום. GettyImages
מרוסיה לשווייץ. קלסטרום/GettyImages

העברות

* פביאן שר בן ה-23, שנחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם לגילו, עזב את פ.צ באזל אחרי שלוש עונות וחתם באופן רשמי בהופנהיים הגרמנית. השוויצרי כבש העונה שער ליגה אחד, לעומת ארבעה שערים בכל אחת מהעונות האחרונות בבאזל. מדובר ברכש השני של הקבוצה אחרי הקשר יונתן שמיד.

* קשר נבחרת שבדיה, קים קלסטרום (32), סיים את חוזהו בספרטק מוסקבה וחתם לשלוש שנים בגראסהופרס השוויצרית.

* באייר לברקוזן מימשה את האופציה שהייתה לה ורכשה משאלקה את הבלם קיריאקוס פפאדופולוס. היווני בן ה-23 שיחק בביי ארנה כמושאל בעונה החולפת. הוא חתם לחמש שנים.

* סיאד סליחוביץ' הבוסני עזב את הופנהיים אחרי תשע שנים וסיכם את תנאיו בגוויז'הו רנהה הסינית.

* ברצלונה הודיעה על רכישת אלכס וידאל, מגנה הימני של סביליה והוא יחתום במועדון עד 2020. וידאל בן ה-25 יוצג באופן רשמי ביום שני, אבל בכל מקרה לא יוכל לשחק עד ינואר 2016 בשל עונש שהושת עליהם ובמסגרות אינם יכולים לצרף שחקנים.

שמועות

* ברצלונה שוקלת לשלוח את מוניר אל חדדי הצעיר לשנת השאלה באייאקס. ההולנדים ישמחו לקבל את הקשר-חלוץ בן ה-19.

* נשיא ברצלונה ג'וספ ברתומאו אישר שאלופת אירופה מתעניינת בפול פוגבה. "זה נכון שהוא מטרה עיקרית עבורנו וברור שאנחנו מתעניינים, אבל אני לא יכול להרחיב. אסור לנו לצרף שחקנים עד ינואר, אז אני לא יכול לדבר על זה". המנהל המקצועי של בארסה אריידו בראידה צולם משוחח עם סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה. עם זאת, הג'נרל מנג'ר של יובנטוס ג'יוזפה מארוטה מתעקש: "הוא חתום אצלנו על חוזה ארוך טווח, הוא רק משתפר, אנחנו צריכים שחקנים כמוהו ולא רוצים למכור אותו. אין מו"מ, ואין כוונה להתחיל".

* "דיילי מירור": מנצ'סטר סיטי רוצה את פול פוגבה, אבל אם היא לא תצליח לקנות אותו מיובנטוס, היא תנסה לרכוש את קשר נבחרת גרמניה ובאייר לברקוזן, לארס בנדר.

* על פי דיווחים באיטליה, רומא פתחה במו"מ עם סביליה בנוגע לרכישתו של החלוץ הקולומביאני קרלוס באקה. השחקן בן ה-28 צפוי לעלות כ-20 מיליון יורו וכמה קבוצות נוספות מעוניינות בו, בין היתר מילאן, אינטר, טוטנהאם ואתלטיקו מדריד.

* העיתונאי האיטלקי הבכיר, ג'אנלוקה די מארציו, מדווח שווסטהאם השלימה את רכישתו של פדרו איבאנג, הקשר הספרדי בן ה-23 של סמפדוריה, שיגיע תמורת שישה מיליון ליש"ט. אוביאנג, המשתייך לסגל של הנבחרת הצעירה של ארצו, כבש בעונה החולפת שלושה שערי ליגה ב-34 משחקים שבהם לקח חלק.

* אחיו הגדול של פול פוגבה, ולנטין פוגבה, מבוקש באסטון וילה. ולנטין שמשחק בעמדת הבלם, משתייך לסנט אטיין. אחיו התאום, מתיאס, כבר משחק באנגליה ולובש את מדי קרואולי טאון מהליגה השלישית.

* בספרד נטען שבטיס שהעפילה בחזרה לליגה הראשונה, מנהלת מו"מ מתקדם עם רפאל ואן דר וארט, שסיים את חוזהו בהמבורג.

* ממנצ'סטר יונייטד לאיטליה? כלי תקשורת בארץ המגף ובאנגליה קושרים בימים האחרונים את רובין ואן פרסי עם מעבר לסרייה א' בצורה די עקשנית. יובנטוס ולאציו נחשבות למועמדות הבכירות לרכוש אותו.

* מאמן קריסטל פאלאס, אלן פארדיו, רוצה לאחד כוחות עם יוהאן קבאיי ששיחק תחתיו בהצלחה רבה בניוקאסל, לפני שנמכר לפ.ס.ז'. עוד ברשימה של מאמן הנשרים: לואיק רמי (צ'לסי), אשלי קול (רומא) ואנדרה איוו (מארסיי).

* "סטאר" מדווח שטוטנהאם קרובה להחתים את שחקן הכנף של קריסטל פאלאס, יאניק בולאסי בן ה-26, שכבש העונה ארבעה שערים, כולל שלושער תוך 11 דקות באפריל האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת צרפת, יוהאן קבאיי. GettyImages
יעבור ללונדון? קבאיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully