וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "דווקא ברגעים הטובים שלנו ספגנו שער מטופש"

מאמן יובנטוס התאכזב, אבל הוסיף: "הייתה לנו עונה נהדרת, היה לנו גמר מצוין, מה עוד אפשר לבקש?". לאונרדו בונוצ'י: "מעכשיו, יכבדו את יובנטוס בכל מקום באירופה, כמו שהיה בעבר"

ג'ורג'יו קייליני שחקן יובנטוס (ימין) מנחם את אנדראה פירלו. GettyImages
קשה להסתיר את האכזבה. קייליני ופירלו/GettyImages

12 שנים אחרי, יובנטוס חזרה אמש (שבת) לגמר ליגת האלופות. אלא שממש כמו שקרה לה ב-2003, וכמו שקרה לה ב-1997 וב-1998, הגברת הזקנה ירדה מהמגרש עצובה ובוכיה. יובה נראתה מצוין למשך דקות ארוכות, בעיקר במחצית השנייה והתחזיות השחורות לפני המשחק התבדו, כאשר הדאבליסטית האיטלקית נתנה פייט לברצלונה. לצערה, זה לא הספיק והקטאלנים חגגו עם 1:3.

ב"גאזטה דלו ספורט" בחרו בכותרת: "יובה הייתה אמיצה, ניסינו, אבל ברצלונה היא המנצחת". ב"גאזטה ספורטיבה" הכותרת הייתה: "עם הראש למעלה. הביאנקונרי נלחמו כמו שצריך. תודה, יובה". ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב: "האלופה היא ברצלונה, ליובנטוס מגיעות מחיאות הכפיים" וגם האוהדים המאוכזבים מחוץ לאצטדיון בברלין הודו: "ברצלונה פשוט טובה מדי בשבילנו כרגע".

בטור מערכת של ה"קוריירה" נכתב: "יובה גרמה למפלצת של אירופה לרעוד. מישהו באמת יכול לומר שהיו פערים גדולים בין שתי הקבוצות? הקטאלנים ממש פחדו אחרי שער השוויון. אם הנפילה של פוגבה ברחבה לא הייתה מסיחה את הדעת של יובה, יכול להיות שהמשחק הזה היה מסתיים אחרת. ה-1:3 לא משקף את המשחק באמת. ברצלונה העשירה הייתה בצד אחד, יובנטוס, שהתקציב שלה עומד על חצי מהקטאלנים, ניצבה מנגד. הפערים הכלכליים ענקיים, גם שווי השוק של שתי הקבוצות, אבל זה היה ערב הירואי של יובנטוס".

אוהדי יובנטוס מאוכזבים. AP
האוהדים הודו: "בארסה יותר טובה כרגע"/AP

המאמן מסימיליאנו אלגרי סיכם: "הייתה לנו עונה נהדרת, היה לנו גמר מצוין ודווקא ברגעים הכי טובים שלנו ספגנו שער מטופש. היו לנו הזדמנויות להשוות, אבל לברצלונה יש שלושה שחקני התקפה מדהימים והם ניצלו את האפשרויות שלהם. בהתחלה התקשנו למצוא את הדרך הנכונה, אבל הגענו לכמה מצבים, כולל הראשון במשחק. בכמה סיטואציות, יכולנו לעשות עבודה טובה יותר. כשניסינו לכבוש את השער השני, השארנו את עצמנו חשופים למתפרצות וזה עלה ביותר".

אלגרי המשיך: "עשינו עבודה טובה בכל המסגרות. מה עוד אפשר לבקש? עכשיו, המשימה היא לשמור על מקומנו בטופ-8 של אירופה וזה יהפוך אותנו לחזקים יותר גם בליגה האיטלקית. חלק מתהליך הגדילה שלנו הוא ללמוד שדווקא כשאתה מרגיש שהמשחק בידיים שלך, אתה צריך להיזהר יותר מכל. השער השני שספגנו היה ברגע אכזרי ונגד מהלך המשחק".

לאונרדו בונוצ'י אמר: "בסופו של יום, נתנו משחק נהדר ודווקא ברגע הכי טוב שלנו, עם הספק עבירה על פוגבה, ברצלונה הענישה אותנו במתפרצת. הקרדיט הולך לברצלונה המצוינת, אבל באמת עשינו כל מה שאפשר. אני גאה בקבוצה שלנו. כל שחקן נתן הכול, הגענו לבגרות מסוימת באירופה ונצטרך לבנות עליה לשנים הבאות. מעכשיו, יכבדו את יובנטוס בכל מקום באירופה, כמו שהיה בעבר".

המנהל המקצועי, בפה מארוטה, הודה שייתכן שהמשחק הזה היה האחרון של קרלוס טבס ואנדראה פירלו במדי הביאנקונרי: "אני רוצה שהם יישארו. מקווה שלא יעזבו", אמר מארוטה.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully