וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות לקופה אמריקה: חמישיות לארגנטינה ואורוגוואי בחזרה הגנרלית

צפו בשערים: אגוארו ודי מריה הוליכו את ארגנטינה ל-0:5 על בוליביה. אורוגוואי ניצחה את גוואטמלה 1:5, פלקאו כבש ב-0:1 של קולומביה על קוסטה ריקה. הטורניר ייצא לדרך בסופ"ש

שחקני נבחרת קולומביה, כריסטיאן ספאטה, רדאמל פלקאו. רויטרס
פלקאו וספאטה השיגו 0:1 דחוק/רויטרס

הקופה אמריקה מספר 44 ייצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת והלילה (בין שבת לראשון) כמה מהנבחרות שתתשתפנה בטורניר, ערכו הכנה אחרונה. הטורניר יתקיים בצ'ילה ויסתיים ב-4 ביולי. כמדי טורניר, גם הפעם תשתתפנה שתי אורחות, מקסיקו (שכבר הפכה לחברה קבועה) וג'מייקה.

בית א': צ'ילה, מקסיקו, אקוודור, בוליביה

בית ב': ארגנטינה, אורגוואי, פרגוואי, ג'מייקה

בית ג': ברזיל, קולומביה, פרו, ונצואלה

שחקן נבחרת אורוגוואי, דייגו רולאן. רויטרס
רולאן/רויטרס

ארגנטינה - בוליביה 0:5

האלביסלסטה חסרו את לאו מסי וחאבייר מסצ'ראנו שהיו עסוקים בזכייה בליגת האלופות, וכן את קרלוס טבס שהפסיד להם, אבל זה לא הפריע להם להביס את הבוליביאנים בקלות. אנחל די מריה פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-25 וסגר אותה עם ה-0:5 בדקה ה-55 (פנדל), וקון אגוארו כבש שלושער בדקות 29 (פנדל), 31 ו-51. ארגנטינה מוכנה לקופה, בוליביה הרבה פחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אורוגוואי - גוואטמלה 1:5

אלופת דרום אמריקה נהנתה ממשחק נגד יריבה נחותה והביסה אותה ללא תנאי באסטדיו סנטנריו במונטבידאו. דייגו רולאן שסיים עונה נהדרת מבחינה אישית עם בורדו, קבע 0:1 כבר אחרי שלוש דקות ועד המחצית אדינסון קבאני הוסיף צמד (18 ו-31 בפנדל). ג'ורג'יאן דה ארסקטה (55) ואבל הרננדס (57) העלו ל-0:5 לפני שווילסון לאלין הבקיע את השער המצמק של האורחים, 11 דקות לסיום.

קולומביה - קוסטה ריקה 0:1

הקפטרוס התקשו מול הפתעת המונדיאל בשנה שעברה, אבל שער של רדאמל פלקאו בדקה ה-47 עשה את ההבדל בין שתי הנבחרות. פלקאו מקווה שזה האות לטורניר מצוין מבחינתו, אחרי שהוא חווה שנה מתסכלת אחרי שלא שיחק בגביע העולם בגלל פציעה ולא ממש נספר במנצ'סטר יונייטד.

אקוודור - פנמה 0:4

תוצאה מעודדת לנבחרת של גוסטבו קינטרוס, אחרי בליץ שכלל שלושער ב-14 דקות במחצית הראשונה. מייר בולאניוס הבקיע ראשון בדקה ה-27 ופידל מרטינס הוסיף צמד בדקות 31 ו-40. ג'פרסון מונטרו שבישל את השער הראשון, הבקיע את הרביעי בדקה ה-52 וחתם את התוצאה.

פרגוואי - הונדורס 2:2

תוצאה לא טובה לפיינליסטית של הקופה הקודם, במשחק בו רוקה סנטה קרוס היה האיש המרכזי לפחות בכל הנוגע לשערים. החלוץ הוותיק הבקיע שער עצמי בדקה השמינית וכבש צמד בכיוון הנכון (20 ו-56), רומן קסטיו מצא בעצמו את הרשת של חוסטו ויאר בדקה ה-23 ובסיום 2:2. מיינור פיגרואה ונלסון ואלדס הורחקו אחרי עימות בדקה ה-51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully