וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: פירלו מירר בבכי אחרי ההפסד. בופון: "אלו האכזבות שהספורט גורם"

גם שוער יובנטוס ראה פירלו דומע אחרי ההפסד 3:1 לברצלונה בגמר ליגת האלופות: "בצורה מסוימת, זה מספק לראות את אנדראה מביע רגשות בצורה כל כך חזקה". פוגבה: "הורדנו את הראש אחרי השני"

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס בוכה בזרועותיו של פול פוגבה. רויטרס
כל הקבוצה בוכה איתו. פירלו/רויטרס

יובנטוס חלמה על טרבל וכל כך רצתה לעשות את זה, אבל בסופו של דבר אוהדי הגברת הזקנה יילכו לישון מאוכזבים הלילה (שבת). הביאנקונרי הפסידו 3:1 לברצלונה בגמר ליגת האלופות, כשאלבארו מוראטה כובש את השער היחיד שלהם (55) בין שערים של איבן ראקיטיץ' (4), לואיס סוארס (68) וניימאר (90+6). יובה מסיימת עונה מצוינת עם דאבל (אליפות וגביע באיטליה) וגמר ליגת האלופות. אין ספק שהתמונה המרגשת ביותר מסיום המשחק הייתה של אנדראה פירלו, השחקן הוותיק שכבר חווה כל כך הרבה בכדורגל, ובכל זאת לא הצליח לעצור את הדמעות ומירר בבכי על הדשא.

ג'יאנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
האמין כל הזמן. בופון/GettyImages

שוער יובה ג'אנלואיג'י בופון אמר בסיום: "אני בנאדם שתמיד יודע להתמודד עם רגעים של אושר ואכזבה בצורה מאוזנת ושקולה. זו אחת האכזבות שהספורט גורם לך, אבל לפני כן היו לנו רגעים של אושר נהדר ושמחה עם האוהדים שלנו. חבל שלא הצלחנו לנצח, אבל אני באמת האמנתי שנצליח לעשות את זה".

בופון התייחס לעובדה שחברו אנדראה פירלו מירר בבכי עם שריקת הסיום ואמר: "כולנו מאוכזבים ובצורה מסוימת זה מספק לראות את אנדראה מביע את הרגשות שלו בצורה כל כך חזקה".

פול פוגבה אמר בסיום: "האמנו אחרי שהצלחנו לחזור ל-1:1. חשבנו שנוכל לנצח במשחק, אבל אחרי שהם כבשו את השער השני הורדנו את הראש קצת. ניסינו לתת הכול, אבל הם הצליחו לכבוש את השלישי".

אלבארו מוראטה, שכבש את שער השוויון בדקה ה-55, אמר: "הייתה לנו האפשרות לזכות בתואר, לא ניצלנו אותה ואני לא יודע מתי ההזדמנות הזו תחזור שוב. יש לנו סגל מצוין, אנחנו משפחה נהדרת וחייבים להמשיך לעבוד קשה. לקבוצה הזו אין גבולות והיא יכולה לזכות בליגת האלופות, וההנהלה עובדת כדי לבנות כאן קבוצה חזקה מאוד. אני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לכאן, אנחנו גאים ללבוש את החולצות האלה עבורם".

אנדראה ברצאלי, שפתח על חשבונו של ג'ורג'יו קייליני הפצוע, אמר: "ידענו שברצלונה קבוצה איכותית מאוד, נתנו את כל מה שיכולנו לתת ולברצלונה מגיע קרדיט על הכישרון שיש לה. אנחנו שומרים על ראש מורם למרות שתמיד קשה להפסיד בגמר. קשה לנתח את המשחק מיד אחרי שריקת הסיום, אבל התחלנו לא טוב, אבל אמרנו לעצמנו שיש לנו סיכוי ואנחנו חייבים להמשיך להאמין בעצמנו ואז גם הצלחנו להשוות ולהלחיץ את בארסה. האיכות שלהם עשתה את ההבדל. אף אחד לא אוהב להפסיד וזה כואב לנו מאוד".

קלאודיו מרקיזיו אמר: "התקשינו קצת במחצית הראשונה, אבל זה קשה מאוד ללחוץ על המגרש גבוה במשך 90 דקות. כל הקבוצות ששיחקו נגד ברצלונה היו צריכות לשבת קצת מאחור ולחכות לה. אחרי שכבשנו את השער היינו בשליטה על המשחק, אם רק היינו מצליחים לעלות ליתרון, המשחק היה יכול להתפתח אחרת לחלוטין. אין לנו חרטות, אנחנו יכולים להיות גאים במה שהשגנו, אנחנו עוזבים את המגרש עם הראשים שלנו מורמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
html error
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully