וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "זה חלום שמתגשם", אינייסטה: "הלילה הזה בשביל צ'אבי"

חלוץ אלופת אירופה הטרייה חגג את ה-1:3 מול יובנטוס בגמר ליגת האלופות. איבן ראקיטיץ', שכבש את הראשון: "זה השער הכי חשוב בקריירה שלי". לואיס אנריקה: "ברכות לכל משפחת ברצלונה ולאוהדים"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
עונה מושלמת. לואיס אנריקה/GettyImages

ברצלונה השלימה הערב (שבת) עונה מושלמת. הבלאוגרנה זכו בליגת האלופות אחרי 1:3 על יובנטוס בגמר בברלין ורשמו זכייה חמישית בתואר ורביעית מאז 2006, כשאיבן ראקיטיץ' (4), לואיס סוארס (68) וניימאר (90+6) כובשים לזכותם, בעוד אלבארו מוראטה מאזן זמנית בין לבין (55). בנוסף, בארסה הפכה לקבוצה הראשונה אי פעם שזוכה פעמיים בטרבל: אליפות, גביע וגביע האלופות.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
הגשים חלום. סוארס/AP

מאמן בארסה לואיס אנריקה אמר בסיום: "ברכות לכל לאוהדי ברצלונה ולמשפחת ברצלונה. זה יהיה לילה ארוך ומחר יהיה לנו מצעד חגיגה. אנחנו מאושרים מאוד, יש לי קבוצה מיוחדת מאוד של שחקנים. הם ווינרים, חיילים שנהנים ממה שהם עושים וגורמים לכולנו ליהנות ממה שהם עושים. זה המשחק ה-60 של העונה עם 50 ניצחונות. זו הייתה שנה קשה ואני אסיר תודה לאנשים שהאמינו בי. מעולם לא חשבתי שאזכה בטרבל, אבל אנשים תמיד מנסים את המיטב שלהם כדי להצליח כמה שהם יכולים. השחקנים האלה הראו שהם אף פעם לא מתעייפים מניצחונות".

לואיס סוארס אמר לאחר המשחק: "כשאתה מגיע למועדון כמו בארסה, אתה יודע שאתה כאן כדי לנצח. זה חלום שהתגשם בשבילי. זה מדהים, זו תחושה מיוחדת מאוד. בשביל לזכות בגביעים האלה, אתה צריך לסבול. אחרי שער השוויון הם דחפו קדימה יותר, אבל יש לנו שחקנים שיודעים לעשות את ההבדל. הלכנו ממשחק למשחק והצלחנו להשיג את כל המטרות שלנו. הדבר הכי טוב לגבי הקבוצה הזו זה הרוח והעובדה שהיינו מאוחדים לאורך כל העונה".

איבן ראקיטיץ', שכבש את השער הראשון כבר בדקה הרביעית, אמר: "זה חייב להיות השער הכי חשוב בקריירה שלי. זה גמר, זה נורמלי שהיינו צריכים לסבול כדי לזכות בתואר. הם נכנסו למשחק ככל שהדקות חלפו, אבל הגיע לנו לנצח. אני מקווה שלא נעצור כאן ובשנה הבאה נזכה בעוד תארים. אנחנו רוצים עוד".

אנדרס אינייסטה, שנבחר למצטיין של הגמר, הוסיף: "שוב הראינו מה הקבוצה הזו מסוגלת לעשות. אנחנו צריכים להיות גאים בזה. הלילה הזה היה עבור צ'אבי, כדי שהוא יניף את הגביע. זה היה סיום אידיאלי לקריירה האגדית שלו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully