וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: פנרבחצ'ה/אולקר הודחה בחצי הגמר על ידי קרשיאקה

הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הובסה 82:64 וסיימה את הסדרה בהפסד 3:1 מול קרשיאקה, שתשחק מול אנאדולו אפס על האליפות. נמניה בייליצה הוביל את פנר עם 14 נקודות, גאודלוק רק עם 8

מאמן פנרבחצ'ה אולקר, זליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
סיים את העונה מוקדם. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

רק לפני שבועיים חתם ז'ליקו אוברדוביץ' על חוזה חדש לשתי עונות נוספות בפנרבחצ'ה/אולקר. המאמן הסרבי הוותיק לא חשב אז שהעונה שלו תסתיים כבר בתחילת יוני כמו שקרה הערב (שבת). פנר/אולקר הובסה 82:64 על ידי קרשיאקה וסיימה את חלקה בפלייאוף הטורקי כבר בחצי הגמר אחרי הפסד 3:1 בסדרה כולה. יש לציין שלמרות ההפסד המוקדם, פנרבחצ'ה/אולקר תשחק גם בעונה הבאה ביורוליג.

לקרשיאקה זו עלייה ראשונה לגמר הפלייאוף אחרי 28 שנים והם יפגשו שם את אנאדולו אפס. קרשיאקה פתחה מצוין את המשחק וירדה למחצית ביתרון 30:41 כשהם מאבדים חמישה כדורים בלבד ב-20 דקות. במחצית השנייה המשיכה קרשיאקה לדרוס ובסופו של דבר סיימה את המשחק עם 64:82. בובי דיקסון הוביל את קרשיאקה עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, חואן פלאסיוס קלע 16 ודי ג'יי סטרוברי, אקס הפועל ירושלים, הוסיף 15. נמניה בייליצה קלע 14 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 9 נוספות.

בפלייאוף חצי הגמר באיטליה הצליחה מילאנו לצמק את הסדרה ל-3:2 עם 88:95 מול ססארי. אלסנדרו ג'נטילה הוביל את קלעי מילאנו עם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סמארדו סמואלס קלע 24, קלט 9 ריבאונדים וסחט 10 עבירות וניקולו מלי הוסיף 14 נקודות. את ססארי הוביל מיודענו דייויד לוגאן עם 21 נקודות (5 מ-10 לשלוש), סוסה הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully