וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו פראח: "אתם הורגים אותי, הרסתם לי את כל המוניטין"

האלוף האולימפי ב-5,000 ו-10,000 כינס מסיבת עיתונאים בעקבות החשדות כלפי מאמנו, שלכאורה נתן סמים משפרי ביצועים לאתלטים: "אני כועס מאוד, לא ייתכן שיכפישו את שמי בצורה כזו"

מו פראח רץ בריטי. GettyImages
עצבני, למרות החיוך. פראח במסיבת העיתונאים היום/GettyImages

האלוף האולימפי ב-5,000 ו-10,000 מטר, מו פראח הבריטי, כינס היום (שבת) מסיבת עיתונאים בברמינגהאם לקראת הגרנד פרי שייערך שם מחר. הבריטי בן ה-32 טען כי שמו הוכתם בשל ההאשמות נגד מאמנו אלברטו סלזאר האמריקאי, לאחר שהאחרון נחשד בכך שהעניק סמים משפרי ביצועים לאתלטים איתם הוא עובד. פראח טען שיפרק את השותפות עם סלזאר רק אם ההאשמות יוכחו כנכונות.

"המוניטין שלי נהרסו", אמר פראח, "אתם הורגים אותי. כל השאלות האלה צריכות לקבל מענה. אני לא עוזב את אלברטו, כי לא ראיתי שום ראיה ברורה לגבי זה. אם כל ההאשמות האלה נכונות ואלברטו חצה את הקו, אז אני אהיה האדם הראשון לעזוב. אני כועס מאוד וזה לא הוגן שהשם שלי מוכפש כך. דיברתי עם אלברטו אתמול בלילה וביקשתי ממנו שיענה לי לכמה שאלות. הוא אמר לי: 'מו, אני יכול להבטיח לך שאלה סתם האשמות, אני אראה לך את הראיות'.

"זה לא בשליטתי, אני רציתי תשובות, אם ההאשמות האלה נכונות או לא. זה פשוט לא הוגן שמשהו שעבדתי בשבילו כל כך קשה ואחרי כל מה שהשגתי, יקשרו כל דבר שקשור עם אלברטו אלי וזה רק מו, מו, מו".

  • עוד באותו נושא:
  • מו פראח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully