וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ידידות בראשון: אירלנד ואנגליה במפגש טעון, בלגיה בצרפת

נבחרת שלושת האריות תנסה לנצח את השכנה (א', 15:00, ספורט1) לראשונה מאז 1985. אדן הזאר ישמש כקפטן בלגיה בסטאד דה פראנס, ברזיל מול מקסיקו בהכנה אחרונה לקראת קופה אמריקה 2015

חמישה ימים לפני החזרה למוקדמות יורו 2016 וגם לפני פתיחת קופה אמריקה 2015, יתקיימו מחר (ראשון) כמה משחקי הכנה מסקרנים. בצהרי היום אירלנד תארח בדאבלין את אנגליה, ובערב צרפת תפגוש את בלגיה, אחת מיריבות ישראל במוקדמות. ברזיל ומקסיקו תערוכנה הכנה אחרונה לקופה.

צ'רלי אוסטין (מימין) עם ג'יימי ורדי שחקני נבחרת אנגליה. GettyImages
מחכים לבכורה. צ'רלי אוסטין, מימין, עם ג'יימי ורדי/GettyImages

אירלנד - אנגליה (15:00, ספורט1 ו-HD)

על הנייר מדובר במשחק ידידות, אבל עבור אוהדי שתי הנבחרות זה הרבה מעבר לכך, במיוחד כשהן מציינות 20 שנה לערב האלים בלנדסדאון רואד, אז נפצעו עשרות וכ-40 בני אדם נעצרו . הפעם אמור להיות הרבה יותר שקט, אך בכל זאת טעון. לפני קצת יותר משנתיים נפרדו אנגליה ואירלנד ב-1:1 במשחק ידידות בוומבלי, ולמעשה מאז 26 במרץ 1985 לא הצליחה נבחרת שלושת האריות. לסגל האנגלי זומנו צ'רלי אוסטין, טום היטון וג'יימי ורדי שימתינו להופעות בכורה. תיאו וולקוט וראחים סטרלינג ילוו את ויין רוני בהתקפה, בעוד הארי קיין נמצא עם הנבחרת הצעירה המתכוננת ליורו 2015 בצ'כיה.

שיין לונג שחקן אירלנד מול גארי קייהיל שחקן אנגליה. רויטרס
תיקו לפני שנתיים. גארי קייהיל מול שיין לונג/רויטרס

צרפת - בלגיה (22:00, ספורט2 ו-HD)

מארחת יורו 2016 תפגוש בסטאד דה פראנס את בלגיה, שרק השבוע עלתה לדירוג השיא שלה - מקום שני בעולם. שני משחקי הידידות הקודמים בין הנבחרות הסתיימו ב-0:0, והפעם מקווים בשני הצדדים לראות קצת שערים. מארק וילמוטס, שעשוי להיפרד מבלגיה לאחר המשחק ולעבור לאמן את שאלקה, יעניק את סרט הקפטן לראשונה לכוכב צ'לסי (ומי שהיה פעמיים שחקן העונה בצרפת) אדן הזאר, בהיעדרו של וינסנט קומפני שכזכור הורחק בניצחון בישראל. קווין דה בראונה סובל מפציעה קלה ויקבל מנוחה כדי שיהיה כשיר למשחק מול ויילס. מנגד, דידייה דשאן צריך להסתדר ללא פול פוגבה ופטריס אברה שנמצאים עם יובנטוס בברלין, כאשר אלכסנדר לקאזט צפוי לפתוח לצד אוליבייה ז'ירו בהתקפה. פול זו'רז' אנטפ, שחקנה המוכשר של ראן, עשוי לערוך הופעת בכורה.

אדן הזאר נבחרת בלגיה. ברני ארדוב
הפעם עם סרט הקפטן. אדן הזאר/ברני ארדוב

ברזיל - מקסיקו (23:00, ספורט1 ו-HD)

רצף תשעת הניצחונות של דונגה מאז שובו לתפקיד מאמן הסלסאו, יעמוד מחר במבחן נוסף בסאו פאולו, כאשר ברזיל תקיים משחק הכנה אחרון לפני שתמריא לקופה אמריקה בצ'ילה. גם מקסיקו נערכת לקופה ותקווה לפחות לשחזר את ה-0:0 שהשיגה מול ברזיל בשלב הבתים במונדיאל. מתיאס ווסו הארגנטינאי הוותיק עשוי לפתוח בחוד של מקסיקו, בעוד המארחת תחסר כמובן את ניימאר ואולי גם את רוביניו. רוברטו פירמינו ודייגו טארדלי צפויים לפתוח בהתקפה.

משחקים נוספים:

רוסיה - בלארוס (18:00)
סרביה - אזרבייג'אן (18:00)
קרואטיה - גיברלטר (19:00)

שחקן נבחרת ברזיל, רוברטו פירמינו. רויטרס
ייקח אחריות בהיעדרו של ניימאר? רוברטו פירמינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully