וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערות 3X3 עלתה לרבע גמר אליפות העולם בכדורסל

הישג מרשים לנבחרת הישראלית, שהעפילה לשלבי ההכרעה מהמקום השלישי בבתים וניצחה בשמינית 13:16 את צ'כיה. היריבה הבאה: צ'כיה. קובלסקי נפגש עם נשיא הוועד האולימפי של קטאר

אילן קובלסקי חבר הנהלת איגוד הכדורסל (משמאל) לצד שייח סאוד בין עבדולרחמן, נשיא הוועד האולימפי של קטאר. איגוד הכדורסל
פגישה מפתיעה. אילן קובלסקי לצד נשיא הוועד האולימפי של קטאר/איגוד הכדורסל

הישג אדיר לנבחרת הנערות של ישראל שעלתה לרבע הגמר של אליפות העולם ב-3X3 בהונגריה. הנבחרת העפילה לשלבי הנוקאאוט מהמקום השלישי בבית שלה, אחרי שניצחה היום (שבת) 7:13 את ונצואלה, ובהמשך ניצחה 13:16 את צ'כיה בשמינית הגמר.

הנבחרת כוללת את טל לב בוגרת האקדמיה של האיגוד, יערה יצחקי ונוגה פלס שחקניות האקדמיה וצליל וטורי. המאמן הוא דניאל גוט והמנהל המקצועי אילן קובלסקי.

גוט אמר: "הבנות האלו מדהימות אחת אחת. לא הייתה נבחרת שהיא לא בעדיפות פיזית עלינו בראש וחצי אבל יש להן לב בגודל של המגרשים. זה הישג ענק להיות בין שמונה הראשונות בעולם. אילן ואני גאים מאוד בבנות האלו, שמשחקות ביחד, עם כזו נחישות. המקצוענות שלהן בין המשחקים, בהכנה לקראת המשחקים זה ברמה מאוד גבוהה. רואים את היסודות שיש להן והעבודה שעושים איתן במשך השנה וזה בא לידי ביטוי בטורניר הזה".

מעבר להישג הספורטיבי היה בהונגריה גם הישג פוליטי-ספורטיבי. אילן קובלסקי, חבר הנהלת איגוד הכדורסל והאחראי על ענף 3X3 באיגוד, קיים היום מספר פגישות מעניינות עם נציגי לבנון, מצרים ובעיקר עם שייח סאוד בין עבדולרחמן השני, יו"ר התאחדות הכדורסל של קטאר ונשיא הועד האולימפי של המדינה. קובלסקי סיפר שהפגישה איתו הייתה לבבית וטובה וייתכן שיתוף פעולה בין המדינות בתחום 3X3 בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully