וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.6: אלש וידאל בברצלונה, קובאצ'יץ' יחתום בליברפול?

בספרד מדווחים שהמגן-קשר של סביליה חתם על חוזה לחמש שנים אצל הקטאלנים. קשר אינטר בדרך לאנגליה, ואן פרסי מבוקש בבירת איטליה, צ'ך עשוי להישאר בלונדון והאם בנזמה בדרך החוצה מריאל מדריד?

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תם עידן ביונייטד? רובין ואן פרסי/רויטרס

העברות

* אחרי לא מעט ספקולציות באשר לעתידו, אונאי אמרי, מאמנה של סביליה, האריך את חוזהו עד יוני 2017, ואמר: "אני שמח להישאר".

* אחרי שבילה את מרבית הקריירה שלו בדינמו מוסקבה, הקשר ארתור יוסופוב חתם על חוזה בזניט סנט פטרסבורג לארבע שנים. הקשר דני האריך את חוזהו.

* מגנה השמאלי של ריאל סוסיאדד, גורקה אלוסטונדו, האריך את חוזהו ויישאר בשורות הקבוצה הבאסקית בשנתיים הקרובות.

אונאי אמרי מאמן סביליה. GettyImages
לא הולך לשום מקום. אונאי אמרי/GettyImages

שמועות

* "הספורט" הקטלאני מדווח שהמגן-קשר של סביליה, אלש וידאל בן ה-25, חתם על חוזה לחמש עונות בברצלונה, אך יוכל לשחק רק החל מינואר בשל העונש שספגו הקטאלנים. וידאל, שזכה עם סביליה בליגה האירופית (פתח בגמר) רשם העונה 31 משחקי ליגה עם האנדלוסים וכבש ארבעה שערים. וידאל, שנולד בקטלוניה, נחשב לשחקן ורסטילי, שכן הוא יכול לשחק בכל התפקידים באגף הימני.

* כולם מחכים לראות היכן ראחים סטרלינג יבחר לשחק בעונה הבאה. על פי "מירור", מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה בגובה 25 מיליון ליש"ט עבור חלוץ ליברפול, בעוד קבוצתו דורשת למעלה מ-30 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי וריאל מדריד גם הן חושקות בחלוץ בן ה-20.

* האם רובין ואן פרסי יעבור ללאציו? על פי הדיווחים ב"דיילי סטאר", האיטלקים הסכימו לשלם עשרה מיליון ליש"ט עבור כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, שעשוי לסגור על חוזה לארבע שנים אחרי שהחלוץ הביע עניין בהצעה. בכל מקרה, שמו של ואן פרסי נקשר בימים האחרונים גם ליובנטוס ולגלאטסראיי.

* למרות שז'וזה מוריניו התבטא בעבר כי פטר צ'ך לא יעזוב את צ'לסי לטובת יריבה של הבלוז בפרמיירליג, באנגליה מדווחים שהשוער מעוניין להישאר בלונדון, מה שמגביר את הסיכויים שארסנל תהיה זו שתקלוט אותו. גם מנצ'סטר יונייטד עדין בתמונה מכיוון שהיא מחפשת מחליף לדויד דה חאה למקרה שהוא יעבור לריאל מדריד.

* ב"אס" טוענים שלמרות שקארים בנזמה נחשב לאהוב מאוד על ידי הנשיא פלורנטינו פרס, רפא בניטס מתכנן לשחק במערך של 1-3-2-4, מה שאומר שרונאלדו ישמש כחלוץ המרכזי. במצב עניינים שכזה, מי שעשוי שלא להיות מרוצה הוא החלוץ הצרפתי, שעשוי לרדת לספסל. על פי אחד הדיווחים, החלוץ עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן אינטר, מתיאו קובאצ'יץ', חוגג. AP
סיים קדנציה באיטליה? קובאצ'יץ'/AP

* מתיאו קובאצ'יץ' נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביבשת. הקשר המרכזי בן ה-21 של אינטר רשם כבר 80 הופעות במדי הנראזורי ועוד 19 הופעות במדיה של נבחרת קרואטיה. למרות שאינטר הייתה פושרת למדי במהלך העונה, קובאצ'יץ' הציג יכולת גבוהה ברוב חלקיה ומשך את עיניהן של קבוצות רבות, אך נראה שדווקא ליברפול היא זו שתחתים אותו בימים הקרובים. בקרואטיה מדווחים שקובאצ'יץ' כבר סיכם את תנאיו אצל המייטי רדס, כשכל מה שנשאר הוא הסיכום בין המועדונים. על פי אותו דיווח, ליברפול הגישה הצעה בשווי 21 מיליון יורו ונדחתה, וכעת מחכה אינטר להצעה גבוהה יותר. בכל מקרה, במדינתו של קובאצ'יץ' טענו שהוא ערך את משחקו האחרון במדי אינטר במחזור האחרון של הסריה א'.

* סוכנו של קשר אינטר, פרדי גוארין, הבהיר: "השחקן מעוניין להישאר באינטר".

* אברטון ממשיכה להתחמש. אחרי שחתימה את טום קלברלי, מתברר כי בכוונת הטופיז להחזיר את ראול מיירלש לפרמיירליג. קשרה האחורי של פנרבחצ'ה, ששיחק בליברפול וצ'לסי, עשוי להצטרף.

* שחקנה של ניס, הצרפתי ג'ורדן אמאבי, מחוזר על ידי ליון. גם מילאן ואתלטיקו מדריד מעוניינות בקיצוני השמאלי בן ה-21, שמחזיק בחוזה עד יוני 2017, ושווי כרטיסו מוערך בכ-2.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully