וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באיטליה: ברלוסקוני אישר מכירה של 48 אחוזים ממילאן

ראש ממשלת איטליה לשעבר ימשיך לכהן כיו"ר המועדון, אבל 48 אחוזים מהשליטה צפויים לעבור לאיש העסקים התאילנדי בי טאיצ'ובול. לפני כשנתיים אינטר נמכרה לאנשי עסקים מאינדונזיה

בי טאיצ'ובול, איש עסקים תאילנדי שקונה את מילאן. רויטרס
רוצה להפוך את מילאן למותג מוביל בדרום-מזרח אסיה. טאיצ'ובול/רויטרס

היסטוריה במילאן: הבעלים סילביו ברלוסקוני אישר היום רשמית את מכירתם של 48 אחוזים מהשליטה במועדון לאיש העסקים התאילנדי, בי טאיצ'ובול. חברת האחזקות Finnivest שבראשותו של ברלוסקוני הקציבה למו"מ עם טאיצ'ובול חודשיים, ולא נראה שיירשמו קשיים. המטרה הראשונה של איש העסקים התאילנדי תהיה להפוך את מילאן למותג מוביל בדרום-מזרח אסיה, ולהגדיל את ההכנסות שלה כתוצאה מכך.

ברלוסקוני משמש כבעלים של מילאן מאז 1986 ובתקופת שלטונו הקבוצה זכתה בשמונה אליפויות איטליה ובחמישה גביעי אירופה לאלופות/ליגת האלופות. ראש ממשלת איטליה לשעבר ימשיך לכהן כיו"ר המועדון וחברת האחזקות שלו תחזיק ב-52 אחוזים. כולם מקווים ששיתוף הפעולה שלו עם טאיצ'ובול יהיה מוצלח ופורה.

חרף היותה אחת מהקבוצות הגדולות באירופה מבחינה היסטורית, מילאן נמצאת בתקופת שפל. היא לא איימה על האליפות מאז 2011 וסיימה את שנת 2014 עם הפסדים בסך 91 מיליון יורו. סך החובות של הרוסונרי עומד על 250 מיליון יורו ובשביל התאוששות מקצועית, נדרשת התאוששות פיננסית.

העסקה המתבשלת בצד האדום-שחור של מילאנו מגיעה כשנתיים אחרי שמשפחת מוראטי מכרה את אינטר לקבוצת אנשי עסקים אינדונזים בראשותו של אריק טוהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully