וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הנשים ברולאן גארוס: סרינה נגד ספארובה, והשפעת

האמריקנית רוצה גרנד סלאם מספר 20, אבל סובלת ממחלה ו-ויתרה על אימון לקראת ההתמודדות (שבת, 16:00, יורוספורט). ספארובה חולמת להפוך לצ'כית הראשונה שזוכה בפריס מאז 1981

סרינה וויליאמס. AP
המאזן נוטה בבירור לטובת האמריקנית. סרינה/AP

סרינה וויליאמס ולוסי ספארובה תעלנה מחר למגרש המרכזי בפריס, לגמר טורניר רולאן גארוס לשנת 2015. האמריקנית שמדורגת ראשונה בעולם, רוצה להניף את התואר בבירת צרפת בפעם השלישית (עשתה זאת ב-2002 ו-2013), בעוד היריבה שלה שמדורגת 13 בעולם, תופיע לראשונה במעמד בסדר הגודל הזה, אחרי שמעולם לא העפילה לפני כן לגמר של טורניר גרנד סלאם.

סרינה פייבוריטית, אבל היא סובלת משפעת ואפשר היה לראות את זה במשחק חצי הגמר שלה נגד טימאה באשצ'ינסקי. בסיום אותו משחק, היא אף אמרה ש"אני חושבת שאף פעם לא הרגשתי כל כך חולה". הערב המדורגת מספר 1 בעולם אף ויתרה על האימון לקראת המשחק כדי לנוח ועם כל הכבוד לספארובה, נראה שמה שמפריד בין האמריקנית לתואר גרנד סלאם מספר 20, עלול להיות המצב הבריאותי שלה.

המאזן של סרינה מרשים. היא ניצחה ב-19 משחקי גמר גרנד סלאם מתוך 23 אליהם הגיעה וגברה על ספארובה בכל אחד משמונת המשחקים ביניהן בעבר. למעשה, הצ'כית ניצחה את האמריקנית בשלוש מערכות בלבד ובשני המפגשים הקודמים ביניהן על חימר, הובסה 6:0, 6:1 (צ'רלסטון, 2012) ו-6:4, 6:1 (צ'רלסטון, 2013). יחד עם זאת, שני המשחקים הקודמים התקיימו על חימר ירוק וזו הפעם הראשונה בה השתיים תפגשנה על חימר אדום.

ספארובה בת ה-28 חולמת להפוך לצ'כית הראשונה שזוכה ברולאן גארוס מאז האנה מנדליקובה ב-1981. אם היא תפסיד, היא תסתפק בעלייה מהמקום ה-13 בעולם למקום השמיני - דירוג השיא שלה. ניצחון אגב, יהיה שווה לה טיפוס למקום השביעי.

לוסי ספארובה. AP
תצליח להדהים? ספארובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully