וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה מתעקש: "אחזור אחרי הקופה למנצ'סטר יונייטד"

למרות עונת הבכורה המאכזבת וההצעה מפריס סן ז'רמן, הקשר הארגנטינאי מכחיש שיעזוב הקיץ: "רוצה לתת את המיטב שלי באנגליה. הפרמיירליג היא ליגה הרבה יותר פיסית מהליגה הספרדית"

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה. GettyImages
יישאר אצל ואן חאל? די מריה/GettyImages

עונת הבכורה הלא טובה של אנחל די מריה במנצ'סטר יונייטד וההצעה המפתה של פריס סן ז'רמן, הפכו את הקשר הארגנטינאי למועמד ודאי לעזיבה בקיץ. אולם, אחרי שהגיע בקיץ הקודם תמורת 60 מיליון ליש"ט, די מריה מתעקש שהוא נשאר באולד טראפורד.

"רק סיימתי את העונה הראשונה שלי במנצ'סטר יונייטד. עכשיו אשחק בקופה אמריקה ואז אחזור למנצ'סטר כדי להתכונן לעונה הבאה ואעשה את המיטב שלי שם", כך אמר היום די מריה לתקשורת האנגלית.

די מריה התקשה להתאקלם במערך של לואי ואן חאן, אך למרות הביקורות סיים את העונה עם 12 בישולים וארבעה שערים. "זו היתה עונה קשה עבורי", אמר די מריה והוסיף, "אני חושב שהיה קשה בגלל שזו מדינה אחרת וליגה אחרת, והליגה באנגליה היא יותר קשה מהליגה בספרד, אז לא הצלחתי להתאים את עצמי כמו שרציתי כאן. הליגה הספרדית והליגה האנגלית שונות לגמרי. הפרמיירליג חזקה הרבה יותר מבחינה פיסית".

די מריה פתח את העונה כשחקן הרכב קבוע אצל ואן חאל, אך איבד את מקומו בהרכב ודווקא בלעדיו יונייטד עלתה על גל של ניצחונות ונכנסה לכושר מצוין. הקשר יפתח את קמפיין הקופה אמריקה שלו עם ארגנטינה עם משחק מול פראגוואי ב-13 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully