וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ספ בלאטר ניהל רומן עם אירינה שייק?

באל מונדו דפורטיבו טוענים שלנשיא פיפ"א היה קשר רומנטי עם האקסית של כריסטיאנו רונאלדו, לא ברור האם זה קרה כשכוכב ריאל ושייק היו ביחד. וגם: כוכבי ה-NBA מקריאים ציוצים על עצמם

14:56: ברצלונה המריאה לגמר ליגת האלופות בברלין

14:45: בלאטר ניהל רומן עם אירינה שייק?

כן, מה שקראתם: באל מונדו דפורטיבו טוענים שלנשיא פיפ"א שיחגוג במרץ הבא יום הולדת 80, היה רומן עם האקסית של כריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווח לא ברור האם הרומן המדובר התרחש כאשר כוכב ריאל מדריד והדוגמנית היו יחד, או שמא התפתח לפני שרונאלדו ושייק נפגשו. בכתבה המדוברת הציגו לראווה ארבע נשים נוספות איתן היה מעורב בלאטר, ביניהן חברתו הנוכחית, לינדה באראס בת ה-28.

הרומנים של נשיא פיפ"א ספ בלאטר. אל מונדו דפורטיבו, צילום מסך
זה לא הגיל, זה התרגיל. בלאטר/צילום מסך, אל מונדו דפורטיבו

10:40: שיא העולם במשחק כדורגל רצוף

חבורת שחקנים חובבנים החליטה לגייס כסף לצדקה בדרך לא שגרתית ושברה את שיא השעות למשחק כדורגל רצוף. החבר'ה החלו לשחק ביום ראשון ב-18:30 בערב וסיימו בלילה שבין חמישי לשישי, ב-0:30 שעון אנגליה. בסך הכול, הם היו על כר הדשא 102 שעות, כאשר בין לבין הם מחליפים אחד את השני ולוקחים הפסקות לאוכל והתאוששות. השיא הקודם אגב, עמד על 72 שעות רצופות. המשחק עצמו אגב, הסתיים בתוצאה הלא שגרתית 462:603.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

10:30: הפרחים לאשתו של הבוס

בניגוד למה שהיא אמרה תחילה, אשתו של דיק אדבוקט, המאמן ההולנדי שהשאיר את סנדרלנד בפרמיירליג, אישרה לו להמשיך להדריך את החתולים השחורים גם בעונה הבאה. בתמורה, האוהדים אספו כסף, המון כסף, 1,500 ליש"ט למעשה וקנו לה פרחים.

10:00: קפטן ה"אול בלאקס" לשעבר מת בתאונת דרכים

ניו זילנד באבל לאחר שקפטן נבחרת הראגבי לשעבר, ג'רי קולינס, מצא את מותו בתאונת דרכים בצרפת. קולינס התנגש עם מכוניתו באוטובוס. בתו בת החודשיים נפצעה קשה ונמצאת בטיפול נמרץ בבית החולים.

7:00: האוהד של יובה שהולך 683 ק"מ עד ברלין

יובנטוס הבטיחה לבחור הזה, ניקולו דה מארקי, כרטיס לגמר הצ'מפיונס אם ישלים את המסע שלו, ברגל, עד ברלין לקראת הגמר. המרחק: 683 ק"מ.

6:30: כוכב הפוטבול שמשלם על הפלוצים שלו

להיות ספורטאי זה עסק מלחיץ, והשעות שהשחקנים הטובים בעולם מבלים בחדרי הוידיאו והתדריכים הן בלתי נגמרות. וון מילר, אחד מכוכבי ההגנה של קבוצת הפוטבול המצוינת דנבר ברונקוס (הקבוצה בה מככב הקוורטרבק פייטון מאנינג), חשף כי הוא חוטף לא מעט קנסות בגלל בעיה לא צפויה שמתעוררת אצלו כשהוא בתדריכי הקבוצה: "לקבוצה שלנו יש שיטות קנסות שמופעלת כאשר מישהו מפליץ בחדר התדריכים. אני חושב שאני נקנסתי יותר מכל אחד אחר".

מילר הוסיף: "הם לא יכולים לקנוס אותי עם אני קם והולך הצידה. זה לא בריא לשמור בבטן ואני מנסה להגיד להם את זה. אף אחד בעולם לא יושב ומחזיק גזים בבטן. אני פשוט עושה את זה יותר מאשר האדם הממוצע".

וון מילר שחקן דנבר ברונקוס. Joe Mahoney, AP
שילם הרבה כסף. מילר/AP, Joe Mahoney

6:00: כוכבי ה-NBA מקריאים ציוצים מרושעים על עצמם

לג'ימי קימל יש מסורת בא הוא מביא כוכבים מכל מיני סוגים (שחקני קולנוע, ספורטאים, אפילו ברק אובמה הגיע פעם) להתארח אצלו בתכנית ולהקריא ציוצים מרושעים שנכתבו עליהם בטוויטר. לקראת גמר ה-NBA, כמה מהסטארים הגדולים של הליגה, כולל סטפן קרי, התייצבו. היה מצחיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully