וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סאנצ'ס פלורס מונה למאמן ווטפורד

הספרדי בן ה-50 יחליף את סלבישה יוקאנוביץ', שהעלה את הקבוצה לפרמיירליג, אבל המו"מ איתו פוצץ. פלורס אימן בעבר את חטאפה, בנפיקה, ולנסיה ואתלטיקו מדריד

המאמן הספרדי קיקה סאנצ'ס פלורס. AP
רזומה מרשים. פלורס/AP

העולה החדשה לפרמיירליג, ווטפורד, מינתה הערב (חמישי) את קיקה סאנצ'ס פלורס למאמנה החדש. הספרדי בן ה-50 חתם לשנתיים ויחליף את סלבישה יוקאנוביץ', שהעלה את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. המו"מ עם הסרבי פוצץ לפני כשבועיים וראשי הצרעות החלו בחיפושים אחר מאמן בכיר. הפור כאמור נפל על פלורס.

המאמן החדש יביא איתו ללונדון רזומה מרשים. כשחקן הוא לבש את מדי ולנסיה, ריאל מדריד וסראגוסה, וייצג את נבחרת ספרד 15 פעמים. כמאמן הוא הדריך את חטאפה (שתי קדנציות), ולנסיה, בנפיקה, אתלטיקו מדריד וכן את אל אהלי ואין אין מאיחוד האמירויות. הוא הוליך את בנפיקה לזכייה בגביע הליגה הפורטוגלי ואת אתלטיקו מדריד לזכייה בליגה האירופית ובסופר קאפ האירופי.

מוקדם יותר ווטפורד הודיעה על החתמתו של השוער הליטאי גיידריוס ארלאוסקיס, שהגיע בהעברה חופשית מסטיאווה בוקרשט. הוא השחקן השני שחותם בקבוצה אחרי בלם נבחרת אוסטריה, סבסטיאן פרודל, שסיים את חוזהו בוורדר ברמן. שניהם יצטרפו רשמית ב-1 ביולי, אז יפתח חלון ההעברות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully