וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.6: הצעת עתק של ריאל על וראטי, היגואין לאנגליה?

הבלאנקוס הולכים בכל הכח על קשר פריס סן ז'רמן והחזירו את קסמיירו מפורטו, לקאזט לא מוכן לעזוב את ליון לקבוצה שלא משחקת בצ'מפיונס, סקולארי החליף את קנבארו בגוואנגז'ו, קלברלי באברטון

העברות

* טום קלברלי שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד חתם לחמש שנים באברטון.

* ריאל מדריד הודיעה שהיא מממשת את אופציית הרכישה בחזרה של מפורטו ותשיב אל המועדון את הקשר הברזילאי קסמיירו. הבלאנקוס שילמו 7.5 מיליון יורו על מנת להחזיר את השחקן.

* לואיז פליפה סקולארי חתם לשנתיים וחצי כמאמן ג'וואנגז'ו הסינית. הברזילאי הוותיק שבשנה האחרונה התפטר מנבחרת ברזיל ומגרמיו בעקבות כישלונות מהדהדים, מחליף את פאביו קנבארו ששרד בתפקיד חצי שנה בלבד.

* כריסטיאן פוכס עזב את שאלקה אחרי ארבע שנים וחתם לשלוש עונות בלסטר סיטי האנגלית. האוסטרי סיים את חוזהו בגלזנקירשן והשועלים קיבלו אותו ללא תמורה. עוד בלסטר: המגן/בלם מרצין ואסילבסקי האריך את חוזהו בעונה.

* האנובר שילמה לפורטונה דיסלדורף מיליון יורו ורכשה ממנה את החלוץ ההולנדי צ'רליסון בנשופ. השחקן בן ה-25 יצטרף להאנובר ב-1 ביולי, אז ייפתח חלון ההעברות.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
בדרך למנצ'סטר יונייטד? אלכסנדר לקאזט/רויטרס

שמועות

* על פי העיתון האיטלקי "טוטוספורט", סילביו ברלוסקוני הבעלים של מילאן עובד על עסקה לרכישתו של זלאטן איברהימוביץ', שעשוי להיות שחקן הרכש הראשון של סינישה מיכאלוביץ' המאמן החדש.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מתכוונת להציע 33 מיליון ליש"ט עבור לואיז גוסטבו, קשר וולפסבורג ונבחרת ברזיל.

* ריאל מדריד מגבירה את מאמציה להחתים את מרקו וראטי ועל פי דיווחים בספרד היא הציעה 60 מיליון יורו עבור קשר פריס סן ז'רמן ונבחרת איטליה.

* מנצ'סטר סיטי תנסה להתחזק בקיץ ועל פי דיווחים באנגליה היא ביררה לגבי האפשרות לרכוש את ז'ופרה קונדוגביה, הקשר הצעיר המצוין של מונאקו ונבחרת צרפת

* על פי דיווח בסקיי האיטלקי, סינישה מיכאלוביץ', מי שצפוי להתמנות כמאמנה הבא של מילאן, פנה למנצ'סטר סיטי כדי לברר על האפשרות לרכישתו של אלכסנדר קולארוב המגן השמאלי הסרבי שלה.
.
* רומלו לוקאקו, חלוץ אברטון ונבחרת בלגיה דיבר על עתידו ורמז: "אני רוצה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות". מינו ראיולה סוכנו של החלוץ כבר מנהל מו"מ עם מספר קבוצות ורוב הסיכויים שהחלוץ יעזוב בקיץ, כנראה לקבוצה אחרת באנגליה.

* אלכסנדר לקאזט מעדיף את מנצ'סטר יונייטד על פני ליברפול, כך על פי המגזין הצרפתי Le10Sport. הקבוצה ממרסיסייד מוכנה לשלם עליו 20 מיליון ליש"ט, אבל לקאזט הצהיר שהוא יעזוב את ליון רק לקבוצה שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

* באיטליה טוענים שארסנל הגישה לנאפולי הצעה בגובה של כ-40 מיליון יורו על גונסאלו היגואין. גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו השבוע כמעוניינות בארגנטינאי הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully