וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין דג'וקוביץ' למארי הופסק ויחודש ביום שבת בצהריים

הסרבי המדורג ראשון הוליך בחצי הגמר 3:6, 3:6, 7:5, 3:3, אבל התחזיות בישרו על סערה מתקרבת והשופט קטע את ההתמודדות. ואוורינקה כבר מחכה בגמר אחרי 3:6, 7:6, 6:7, 4:6 על צונגה

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' לצד מנהל טורניר הרולאן גארוס. רויטרס
לאן תנשוב הרוח ביום שבת? דג'וקוביץ' עם איש הוועדה המארגנת/רויטרס

סטן ואוורינקה הפך הערב (שישי) לטניסאי הראשון שמבטיח את מקומו בגמר של טורניר הרולאן גארוס לשנת 2015. השוויצרי ניצח את ג'ו ווילפריד צונגה בחצי הגמר וסידר לעצמו כרטיס לקרב על התואר. המנצח במשחק בין נובאק דג'וקוביץ' לאנדי מארי, יצטרף אליו, אך הזהות שלו תיוודע רק ביום שבת אחרי שההתמודדות ביניהם הופסקה. המשחק יחודש בסביבות 14:00 שעון ישראל.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
התעורר במערכה השלישית. מארי/AP

נובאק דג'וקוביץ' (1) - אנדי מארי (3) 3:6, 3:6, 7:5, 3:3 (הופסק)

המשחק בין המדורג ראשון למדורג שלישי התחיל בצורה חד צדדית לטובת הסרבי, אבל הסקוטי חזר במערכה השלישית. באמצע הסט הרביעי, כשההתמודדות והתוצאה צמודה, השופט הכריז על סערה שמתקרבת והפסיק את המשחק. עוד כמה דקות עברו וההכרזה הפכה לרשמית: המשחק יימשך ביום שבת בצהריים (סביב 14:00 שעון ישראל), קצת לפני גמר הנשים.

עוד לפני כן המשחק נפתח בצורה שקולה ודג'וקוביץ' פספס נקודת שבירה במשחקון השישי, אבל במצב של 3:4 במערכה הראשונה הוא הצליח לשבור את הסקוטי. במערכה השנייה הסרבי כבר שבר את יריבו במצב של 2:2 ובהמשך עשה זאת פעם נוספת בדרך לעוד 3:6.

דג'וקוביץ' היה נראה בדרכו הבטוחה לניצחון, אבל במצב של 5:5 במערכה השלישית מארי השיג שבירה וצבר הרבה מומנטום והתלהבות בדרך ל-5:7. בסוף הסט השלישי הסרבי ירד לטיפול רפואי קצר ולאחר מכן הוא נראה מותש. מארי שבר שוב ועלה ל-1:2, אבל נולה התאושש ושבר בחזרה. כמה דקות לאחר מכן הגיעה ההפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטן ואוורינקה טניסאי. רויטרס
גמר גרנד סלאם שני בקריירה. ואוורינקה/רויטרס

סטן ואוורינקה (8) - ג'ו ווילפרד צונגה (14) 3:6, 7:6, 6:7, 4:6

סטן ואוורינקה גרם לאלפי האוהדים הצרפתים ביציע להתאכזב ולהתעורר מהחלום על טניסאי מקומי ראשון שמגיע לגמר מאז 1988. השוויצרי שעד השנה לא עבר את רבע הגמר בפריס, רשם את הישג השיא שלו בבירה הצרפתית והוא מקווה להניף גם את התואר. צונגה שלא הצליח לנצל כמות מכובדת של נקודות שבירה ברגעים משמעותיים של המשחק, יסתפק בעלייה מהמקום ה-15 בעולם, לאזור המקום ה-11.

ואוורינקה פתח חזק יותר את המשחק והשיג שבירה מוקדמת כבר במשחקון הרביעי כדי לעלות ל-1:3 מהיר. ואוורינקה שמר על ההגשות שלו די בקלות בדרך לניצחון במערכה תוך 35 דקות בלבד. הקהל ניסה לדחוף את צונגה, אבל המערכה השנייה נפתחה עבורו בצורה רעה מאוד עם שבירה כבר במשחקון הראשון. אחרי קצת יותר משעה של משחק, צונגה ניצל טעויות בלתי מחוייבות של ואוורינקה והשיג שבירה ראשונה במשחק כדי להשוות ל-4:4 במערכה. צונגה שמר על ההגשות שלו, ניצל משחק נרפה של ואוורינקה כדי לנצח 1:7 בשובר שוויון ו-6:7 במערכה השנייה.

במשחקון השלישי של המערכה השלישית השיג הצרפתי שתי אפשרויות שבירה אך לא הצליח לנצל אותן, והמדורג שמיני עלה ל-1:2. ההמשך היה צמוד למרות שצונגה הצליח להגיע לנקודות שבירה, הוא לא ניצל אותן. כמו במערכה הקודמת, גם כאן השניים הגיעו לשובר שוויון, אלא שהפעם ידו של השוויצרי הייתה על העליונה. במערכה הרביעית צונגה הלא מרוכז איבד משחקון הגשה, לא הצליח לשבור בחזרה ולבסוף הפסיד 6:4 ובמשחק כולו

הטניסאי הצרפתי ג'ו ווילפרד צונגה. AP
הקהל המקומי התאכזב. צונגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully