וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו האריך את חוזהו בברצלונה עד 2019

החלוץ, שלא הרבה לשחק העונה והודה מוקדם יותר השנה שהוא שוקל לעזוב, ימשיך עוד ארבע שנים וסעיף השחרור שלו יעמוד על 150 מיליון יורו. פדרו שותף העונה ב-48 משחקים והבקיע 11 שערים

פדרו שחקן ברצלונה מול גילרמה סיקיירה שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
לא הולך לשום מקום. פדרו/GettyImages

יומיים בלבד לפני גמר ליגת האלופות, ברצלונה עשתה צעד משמעותי בבניית הסגל שלה לעונה הבאה כשהחליטה להאריך את חוזהו של פדרו עד קיץ 2019. בהתאם לחתימה על החוזה, גובה סעיף השחרור של החלוץ יעמוד כעת על 150 מיליון יורו. החוזה הקודם של פדרו אמור היה לפוג בסוף העונה הבאה, אבל כעת הוא צפוי לחתום על חוזה חדש תוך מספר ימים.

פדרו בן ה-27 משחק בקבוצה הבוגרת מאז 2008, אחרי שקודם לכן הוא שיחק בקבוצות הצעירות של המועדון. השנה היה שותף החלוץ ב-48 משחקים בכל המסגרות, שבהם הוא הבקיע 11 שערים, שישה מהם בליגה וחמישה בגביע. יחד עם ברצלונה הספיק פדרו לזכות פעמיים בליגת האלופות, בחמש אליפויות ובשלושה גביעים. אחד השערים הזכורים ביותר שלו השנה היה השער במספרת בניצחון 0:2 על סוסיאדד לפני כחודש. במדי נבחרת ספרד יש לפדרו 50 הופעות ו-16 שערים.

לאחרונה הודה פדרו כי הוא שוקל הצעות אחרות בעקבות העובדה שהוא מיעט לשחק העונה. למרות זאת הוא החליט כאמור להמשיך לשחק בשורות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully