וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרעיד את פורטוגל: ז'ורז'ה ז'סוס עובר מבנפיקה לספורטינג ליסבון

המאמן שהוביל את הנשרים לשלוש אליפויות ושני גמרים של הליגה האירופית צפוי לערוק ליריבה העירונית, בה הוא החל את הקריירה כשחקן. ז'סוס יחתום לשלוש שנים וירוויח שישה מיליון יורו לעונה

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. GettyImages
יביא אליפות ראשונה מאז 2002? ז'סוס/GettyImages

בשש העונות שלו כמאמן בנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס הוביל את הנשרים בחזרה אל ימי הזוהר. תחתיו, הקבוצה מליסבון זכתה בשלוש אליפויות, סיימה שלוש פעמים נוספות במקום השני, הניפה גביע אחד, חמש פעמים את גביע הליגה וגם הגיעה פעמיים ברציפות לגמר הליגה האירופית (אך לא הצליחה לשבור את קללת בלה גוטמן שמרחפת מעליה).

כעת, המאמן הפורטוגלי המצוין בן ה-60, שהעונה זכה באליפות, בגביע הליגה וגם בסופרקאפ הפורטוגלי עם בנפיקה, החליט שהוא רוצה לחזור הביתה, אל הקבוצה אשר במחלקת הנוער שלה גדל כשחקן אי שם בראשית שנות ה-70' ושבמדיה ערך את הופעותיו הראשונות בקריירה המקצוענית. הבעיה: הקבוצה הזו היא לא אחרת מאשר היריבה העירונית של בנפיקה, ספורטינג ליסבון והצעד של ז'סוס, אם אכן יתממש, עשוי להרעיד את הכדורגל הפורטוגלי.

ספורטינג סיימה רק שלישית העונה, אחרי בנפיקה ופורטו. הקבוצה אותה הדריך מרקו סילבה אומנם זכתה בגביע אחרי גמר סופר דרמטי מול בראגה, שכלל שוויון עמוק בתוספת הזמן וניצחון בפנדלים, אולם באליפות פורטוגל היא לא זכתה מאז 2002, הרבה יותר מדי זמן.

כעת, היא נמצאת על סף החתמתו של ז'סוס, שצפוי להרוויח לא פחות משישה מיליון יורו לעונה. ז'סוס מסיים חוזה בקיץ הקרוב ועל פי הדיווחים בפורטוגל, הוא יחתום לשלוש שנים בספורטינג, שלא תצטרך לפצות בכלום את היריבה העירונית השנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully