וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות צירוף אנתוני וואקמה: ברק בכר רוצה להחתים גם חלוץ זר

4.6.2015 / 9:13

הבעלים של באר שבע אלונה ברקת תמצה סופית את המגעים עם מרציאנו, ואם לא יחתום תפנה לאופציית גורש, וכך יתפנה מקום לחלוץ. פלט מועמד. גורם על צירוף מתן אוחיון: "מסוגל לשחק גם כמגן". התקנת הכיסאות באצטדיון החדש בבאר שבע החלה

one

בהפועל באר שבע עדיין מנסים להתאושש ממסע הרכש של ברק בכר. במהלך השבוע האחרון החתים המאמן את שיר צדק (חוזה לשלוש שנים עםאופציה לרביעית) ומתן אוחיון (חוזה לשנתיים), שכבר שיחקו אצלו בעבר, וכן את אנתוני וואקמה (חוזה לארבע שנים), שנחשב לשחקן ההתקפה הבכיר ברשימה שלו. כעת, בעקבות מימוש האופציה על אובידיו הובאן והחתמת ג'ון אוגו על חוזה ארוך טווח, למאמן יש ארבעה זרים כולל ויליאם סוארס, והוא צריך להחליט באיזו עמדה להחתים את הזר החמישי שלו העונה. בכר מתלבט בין שוער זר לחלוץ, כשבשיחות שניהל עם ראשי המועדון בימים האחרונים הבהיר להם כי במידה וואקמה יצטרף, הסיכויים ששוער ישראלי יגיע גדל יותר, אם כי לא פסל על הסף החתמת שוער זר. אם אכן יגיע שוער ישראלי, גליינור פלט שנפגש עם אלונה ברקת הוא אחד המועמדים.

לידיעה הראשונית על הצטרפותו של וואקמה לבאר שבע, ועל בואו של מתן אוחיון

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
צריך להחליט באיזו עמדה להחתים את הזר החמישי שלו העונה. בכר/סוכנות ג'יני

במועדון החליטו לנסות למצות כבר בימים הקרובים את אופציית אופיר מרציאנו, ואם זה לא יקרה יפנו לאופציית דודו גורש, שנחשב לאופציה המשנית, או ברק לוי. מכל אלה, בכר מעדיף את מרציאנו וברקת מצפה שג'קי בן זקן יגמיש את דרישותיו - מיליון יורו תמורת 80 אחוז בלבד מהכרטיס. בעבר עלה שמו של איתמר ניצן, אבל אבי לוזון לוחץ על איזי שירצקי להחתים אותו במכבי פתח תקוה, ולאור היחסים בין המועדונים כעת לא נראה שבעלי קריית שמונה ימהר להשאילו למאמנו לשעבר.

אופציית מתן אוחיון עלתה על הפרק לאחר שבכר, שאימן אותו בקריית שמונה, הבין שיוכל לשמש גם כמגן. במכבי חיפה, למשל, תפקד אוחיון כבלם, מגן ימני ושמאלי. הוא שוחרר בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ' להפועל תל אביב, וכעת עובר למועדון גדול שלישי בתוך פחות משנה. "מתן מסוגל לשחק גם כמגן, הוא שחקן רב גוני שיכול מאוד להתאים לנו", אמרו במועדון. בעקבות ההחתמה שלו, אביתר אילוז עשוי לעזוב. בן שהר עדיין על הכוונת, אם כי במועדון עדיין ממתינים שיחליט לחזור לישראל.

בעניין אחר: מאמן ראשון לציון, שרון מימר, עדיין מנהל מגעים בכדי להצטרף לצוות של בכר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

התקנת הכיסאות באצטדיון החדש החלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully