וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה סיכם בהפועל באר שבע. גם מתן אוחיון הצטרף

3.6.2015 / 23:37

כפי שפורסם בוואלה ספורט, סוכמה העברתו של חלוץ הפועל רעננה שחתם לארבע שנים. גם הבלם שעזב את הפועל תל אביב ומסוגל לתפקד כמגן, סיכם לשנתיים. השניים מצטרפים לשיר צדק

שחקן הפועל רעננה, אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
עובר לנגב. אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

עכשיו זה רשמי: החלוץ אנתוני וואקמה סיכם הערב (רביעי) לארבע שנים בהפועל באר שבע. שחקנה של הפועל רעננה בעונה החולפת, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, יחבור לקבוצה של ברק בכר. מוקדם יותר, כזכור, פרסמנו כי עסקת העברתו של וואקמה בן ה-26 על סף סיכום, כשפרטים אחרונים נותרו בין באר שבע לאשר אלון. הערב נחתמה סופית ההעברה, באמצעות נציגו של השחקן אבי נימני.

הבוקר פרסמנו: עסקת וואקמה קרובה מתמיד לסיכום

לידיעה הראשונית על הכוונה להחתים את וואקמה

שחקן הפועל תל אביב, מתן אוחיון. ברני ארדוב
קבוצה שלישית תוך פחות משנה. מתן אוחיון/ברני ארדוב

באר שבע הודיעה גם על הצטרפותו של הבלם מתן אוחיון, שעזב את הפועל תל אביב. אוחיון בן ה-29 יכול לשחק גם כמגן ימני, ונראה שבאר שבע מצאה פתרון הולם לעמדה הזאת. המשמעות של צירוף אוחיון היא שאביתר אילוז כנראה לא ימשיך בקבוצה, אם כי השחקן יזומן לפגישה עם ברק בכר. וואקמה ואוחיון מצטרפים לשיר צדק שהיה שחקן הרכש הראשון לעונת 2015/16.

וואקמה הוא הזר הרביעי של הפועל באר שבע, אחרי ג'ון אוגו, וויליאם סוארס ואובידיו הובאן. במועדון רוצים להחתים שוער ישראלי, כשעד כה פנו לדודו גורש ואופיר מרציאנו. האחרון נמצא בעדיפות ראשונה, אולם אשדוד דורשת לא מעט כסף עבורו. בנוסף, שמו של ברק לוי ממכבי תל אביב עלה כמועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully