וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "נגיע כאנדרדוג לבוסניה. השחקנים צריכים לקחת אחריות"

שמונה ימים לפני משחק החוץ הקשה בבוסניה, מאמן הנבחרת רגוע: "כשאני מדבר עם זהבי ושחקנים אחרים נראה שהם יודעים לשים בצד את הליגה", ובירך את בלאט: "הוא המאמן האולטימטיבי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המחצית השנייה של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה תצא ביום שישי הבא לדרך כשנבחרת ישראל תתארח אצל בוסניה. היום (חמישי) קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות כשאלי גוטמן התייחס להכנות, והבהיר שהנבחרת תתייצב להתמודדות כאנדרדוג. אתמול הנבחרת סיימה משחק אימון מול הנבחרת הצעירה ב-3:3 כשטל בן חיים, תומר חמד ומאור בוזגלו הבקיעו. כידוע, הנבחרת פתחה את הקמפיין עם שלושה ניצחונות על קפריסין, אנדורה ובוסניה, אבל בשני המשחקים הבאים שלה היא הפסידה לויילס ולבוסניה. הנבחרת מדורגת במקום השלישי עם תשע נקודות, ורחוקה שתי נקודות מבלגיה ו-ויילס שמקדימות אותה.

ערן זהבי קיבל מגן הוקרה עבור 25 הופעות בנבחרת ישראל. שיר צדק והבלם טל בן חיים שהוצג היום במכבי תל אביב נמצאים בטיפולים ולכן נעדרו מאימון הנבחרת. זהבי וביברס נאתכו שקיבלו מנוחה אתמול ולא שותפו במשחק נגד הנבחרת הצעירה חזרו להתאמן. בנבחרת מעריכים שכל השחקנים, כולל איתן טיבי, יהיו כשירים להתמודדות מול בוסניה.

ערן זהבי מקבל מגן הוקרה על 25 הופעות בנבחרת ישראל. איציק יצחקי, מערכת וואלה!
זהבי מקבל את מגן ההוקרה מגוטמן וישראל שצ'וצ'ינסקי/מערכת וואלה!, איציק יצחקי

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל, אמר בתחילת דבריו: "היום יהיה לי את כל הסגל המלא בפעם הראשונה לקראת המשחק נגד בוסניה. אני רוצה לאחל הצלחה מלאה מכל הלב לדיוויד בלאט. מבחינתי הוא המאמן האולטימטיבי. כשאני רואה את בלאט, כך צריך להיות מאמן, כך צריך מאמן להתנהל מול כוכבים בתוך מסגרת קבוצתית, ובוודאי עם התוצאות אי אפשר להתווכח. רק לאריק בנאדו אני מאחל הצלחה עם הנבחרת הצעירה שיוצאת לדרך".

"אנחנו מתחילים את הסיבוב השני והמכריע", הוסיף המאמן הלאומי. "אני יכול לומר לכם מניתוח מעמיק שבחמשת המשחקים בסיבוב הראשון היה משחק אחד שבו לא שלטנו בקצב של המשחק, מול ויילס. אני לוקח את מלוא האחריות על המשחק הזה. בכל המשחקים האחרים שלטנו בקצב, ולפעמים להכתיב קצב זה גם לדעת לעשות הגנה צפופה. אנחנו יוצאים לסיבוב השני עם שלושה משחקי חוץ, שבשלושה משחקים הנבחרת תגיע כאנדרדוג, ויש לזה משמעות של משמעת טקטית מושלמת. יובנטוס הגיעה לגמר ליגת האלופות דרך אנדרדוג מול ריאל מדריד, וראיתם את המשמעת הטקטית של יובנטוס, וכך גם הם ישחקו ביום שבת. שני המשחקים בבית יהיו שונים בתכלית המשחק שלהם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. קובי אליהו
קרב לא פשוט מחכה לו. אלי גוטמן/קובי אליהו

על מעברו של טל בן חיים למכבי תל אביב: "אני רוצה לברך את טל בן חיים לגבי ההחלטה שהוא עשה, הוא לקח החלטה טובה. מכבי תל אביב כמועדון מוכיח את עצמו בשנים האחרונות לאיזה ארגון הוא נכנס, וגם ההחלטה של מכבי טובה. אני יכול לאחל לשניהם רק בהצלחה".

על בוסניה: "אין ספק שהסיפור שונה לחלוטין. התוצאה מהמשחק הראשון לא משקפת את הבדלי הרמות. עם איביסביץ' ודז'קו הם משחקים שונה, וזה משחק ביתי עבורם. נצטרך להגיע כאנדרדוג עם הרבה משמעת טקטית ועם התאמות שנעשה. השחקנים צריכים לקחת אחריות, יש לנו שחקנים מנוסים ששיחקו במגרשים בסגנון הזה, וכך נצטרך להגיע למשחק הזה".

על העובדה שהסגל מתבסס על שחקני מכבי תל אביב: "כשאנחנו מגיעים לנבחרת, זו קבוצה בפני עצמה וזה לא משנה איך הם מגיעים. הייתה לי שיחה עם ערן זהבי שהחדירה בי הרגשה טובה מאוד ששחקנים יודעים לנתק את עצמם מהקבוצה, לבוא לקבוצה הזו שנקראת נבחרת ישראל ולדעת מה המשמעות של המשחק הזה. זה משחק של מאני טיים, בואו נודה בזה. אחרי שאתה מדבר עם זהבי ושחקנים אחרים, אתה מקבל את ההרגשה שתם הפרק של הליגה ומה שכל אחד עשה, ועכשיו מתפקסים על המשחק הזה".

על זימונו של דור מיכה: "כל מי שמוזמן, מוזמן בזכות. דור מיכה עשה התקדמות גדולה מאוד בחודשים האחרונים במכבי תל אביב, והוא נמצא פה כי מגיע לו. הוא הפך להיות פקטור במשחק של מכבי תל אביב".

על המשך הקמפיין: "אנחנו יוצאים לשלושה משחקים, אנחנו מתמקדים בכאן ועכשיו במשחק נגד בוסניה ולשם אנחנו מנתבים את כל האנרגיות שלנו. שם השחקנים יצטרכו להביא את היכולות האישיות שלהם עם המוטיבציה, הטירוף והרעב, ויש להם".

על המערך: "ברגע שאתה מאמן של נבחרת ויש לך את האפשרות, והפעם יש גם יותר זמן, תמיד עדיף לקבוצה בכדורגל המודרני שיהיו לה שלוש שיטות משחק. אם השחקנים הבינו ממני אתמול איך משחקים עם שלושה בלמים, אז טוב שיש את זה ואת השיטה הבסיסית שלנו. זה רק עוזר לשחקנים שאם אתה משנה שיטה תוך כדי משחק, הם מבינים על מה אתה מדבר".

על זימונו של שלומי אזולאי: "כולם נספרים, מגיע להם להיות פה. שלומי אזולאי עשה התקדמות, יש לו ראייה מרחבית, הוא מנהל משחק יפה, יש לו פרמטרים להשתפר בהם. עצם העובדה שהוא פה זו עובדה שמדברת בפני עצמה".

על איום ההשעייה של פיפ"א: "כל אחד מהשחקנים שיעלה למשחק, עולה עם דגל ישראל עליו. לא צריך להוסיף.

על עומר דמארי: "הוא לפעמים מגיב באדישות, אבל הוא רעב. הוא בטירוף להוכיח את עצמו. זה לא סוד שהמעבר שלו מווינה ללייפציג מבחינה אישית שיפר אותו בנושאים פיזיים ומשמעת טקטית. חסר לו הכדור לרשת, ואתם יודעים איך זה חלוץ. כדור ברשת שווה ביטחון. הלוואי והוא יהיה שם בשבילנו במשחק".

על השאלה כיצד ירגיש עם תיקו: "תיקו או ניצחון זו תוצאה שאף מאמן בעולם לא יכול לומר שהוא רוצה, או שהוא יהיה מסופק בתיקו. אם נוביל 0:1 ונקבל שער בדקה ה-95, אני אגיד שתיקו זה רע. אסטרטגיית משחק והגנה זה מה שחשוב".

על געגועיו לאמן ליגה: "אני מתגעגע לחזור לשבת מחזור אחרי מחזור, וגם לקדם שחקנים: לראות תהליך התקדמות של שחקן וקבוצה. את זה אין לך כמאמן נבחרת. אתה מחכה חודשיים ויותר למשחק הבא. זה משהו שחסר לי כרגע, אבל אתה לוקח את זה בחשבון".

שחקני נבחרת ישראל עם גיא חיימוב רועי קהת. קובי אליהו
"השחקנים הבינו ממני אתמול איך משחקים עם שלושה בלמים". אימון הנבחרת/קובי אליהו

הסגל המלא

שוערים: אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, גיא חיימוב

הגנה: רמי גרשון, עומרי בן הרוש, איתן טיבי, טל בן חיים, שיר צדק, אוראל דגני, אלי דסה, אבי ריקן

קישור: ניר ביטון, בירם כיאל, שרן ייני, ביברס נאתכו, רועי קהת, ערן זהבי, מאור בוזגלו, טל בן חיים, דור מיכה, שלומי אזולאי

התקפה: עומר דמארי, תומר חמד, בן שהר, אליניב ברדה.

אריאל הרוש אופיר מרציאנו שוערי נבחרת ישראל. קובי אליהו
חייבים לשמור על רשת נקייה. הרוש ומרציאנו באימון/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מגיע כאנדרדוג. גוטמן באימון/קובי אליהו
ניר ביטון שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
מהרהר על הסגירה הטקטית מול בוסניה? ניר ביטון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully