וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בארה"ב נזכרים בפוזה שהפכה למזוהה מכל עם מייקל ג'ורדן

לפני 23 שנים בדיוק, הוד אווירותו התעלל בפורטלנד במשחק 1 של סדרת הגמר וקינח עם המבט החצי-מופתע שהפך לסימן ההיכר שלו. וגם: ילד בן 14 עם דאנקים אדירים, אוהדת גולדן סטייט בת 105 וכדורגלניות שמכחסות עיתונאים

9:40: טרגדיה במרוץ אופנועים

פרנק פטריקולה, רוכב צרפתי, מצא את מותו בתאונה קטלנית במהלך מרוץ אופנועים שנערך אתמול באי מאן, הממוקם ליד אירלנד. הצרפתי היה בן 32 במותו והוא כבר ההרוג ה-141 במרוץ המסוכן שהחל ב-1907.

08:56: גם בגיל 105 היא שרופה על גולדן סטייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

40 שנה היא חיכתה שהווריורס יגיעו לגמר, ועכשיו סוויטי בת ה-105, כנראה אוהדת גולדן סטייט המבוגרת בעולם, תחזיק אצבעות לסטף קרי וחבריו מול קליבלנד. היא אוהבת לצפות במשחקי הווריורס לבד, כי כך היא יכולה לצעוק ולעודד בקול ומרגישה משוחררת לומר כל מה שעולה בדעתה. "אני חושבת שזאת עונה מיוחדת מאוד", היא נותנת את הזווית שלה להצלחה של הווריורס עד כה. "הקבוצה צעירה, יש להם הרבה כדורסל והראש שלהם מפוקס".

8:20: 23 שנה לפוזה שהפכה למזוהה מכל עם מייקל ג'ורדן

הלילה ציינו בארצות הברית 23 שנים למשחק הראשון של סדרת גמר ה-NBA בין שיקגו לפורטלנד ב-1992. מייקל ג'ורדן, בימים בהם רק החל להשתלט על הליגה, התעלל בטרייל בלייזרס במחצית הראשונה עם 35 נקודות. כאשר השלשה השישית שלו באותה מחצית צללה פנימה גם היא, הוא סיפק את המבט החצי-מופתע מעצמו, שהפך לכל כך מזוהה עמו בהמשך.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

8:15: זה ילד זה?

הוא בן 14 ועולה בקרוב לכיתה י', אך כבר מתנשא לגובה של 1.95 מטר ודופק דאנקים כמו הגדולים. אנחנו עוד נשמע בעתיד על קסיוס סטנלי.

8:00: גיבור מקומי. דווייט הווארד נהנה מהחיים במשחק בייסבול של יוסטון אסטרוס

7:40: טריק הקלפים המושלם

זה לא קשור לספורט יותר מדי (חוץ משולחן הסנוקר) וזה גם באנגלית מהירה ובריטית מאוד, אבל כדאי לראות כמה פעמים את טריק הקלפים האדיר הזה. הבחור מספר סיפור עם כל חבילת הקלפים שברשותו.

7:15: ברחבי העולם ממשיכים להיפרד מספ בלאטר בחיוך. הפעם, פאדי פאוור עם הסרטון המצוין

7:00: הכדורגלניות מפרקות את העיתונאים

מונדיאל הנשים ייפתח בעוד יומיים בלבד ובינתיים, בנורבגיה, כמה עיתונאים גברים חשבו שהם יכולים לנצח כמה משחקניות הנבחרת. אז הם חשבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully