וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אחר כך יגידו שאנחנו מתבכיינים, אבל פציעות הן דבר שקורה"

4.6.2015 / 8:03

במכבי תל אביב לא מבינים איך עוד שחקן נפצע להם, הפעם דווין סמית': "זה פשוט מזל רע, כל אחד יצטרך להתעלות". גודס על פארגו: "אנחנו צריכים אותו במיטבו בסדרה הזו והוא יודע את זה"

one

מכבי תל אביב אומנם פתחה אמש (רביעי) את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל אילת עם ניצחון 82:91, שהעלה אותה ל-0:1, אולם בתום המשחק, השיחות בין אנשי הקבוצה היו בעיקר סביב מצבו של דווין סמית'. הכוכב האמריקאי של הצהובים נפצע במהלך המשחק ובדיקת אולטרסאונד שעבר במהלך הלילה גילתה קרע בשריר התאומים. ממכבי נמסר: "השחקן בחוץ לכעשרה ימים. סמית' יקבל טיפול וחזרתו למגרשים תיקבע על פי קצב ההחלמה". סמית' יחמיץ בוודאות את המשך הסדרה מול אילת ובקבוצה יעשו מאמצים להכשירו לגמר, אם אכן הצהובים יעפילו לשם.

"היו לנו כל כך הרבה פציעות העונה, זה פשוט מזל רע", אמר גורם במכבי תל אביב, "אין מה להגיד. כל הפציעות העונה, של גיא פניני, סילבן לנדסברג, כל כך הרבה פציעות. עכשיו גם דווין פצוע. כולם יודעים שדווין שחקן משמעותי אצלנו, כך שזה בטח לא מצב אופטימלי". יחד עם זאת, בקבוצה הדגישו: "סמית' פצוע וזו עובדה. כל אחד יצטרך להתעלות מעכשיו, להיות אגרסיבי ולתרום. לתת את ה'פוש' בשלבים האחרונים של העונה".

ולרי גאנדלין שחקן הפועל אילת (שמאל) מול דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מה עוד יש לצהובים לומר? סמית'/ברני ארדוב

המאמן גיא גודס הוסיף: "דווין הרגיש דקירה מסוימת בשריר התאומים. הפציעות? מה כבר אפשר לחדש לי השנה? עברתי הכל. אלו אילוצים שקורים, פציעות של שחקנים. אחר כך יגידו שאנחנו מתבכיינים. אבל אין מה לעשות. זה מה שיש לנו כרגע ועם זה נילחם עד הסוף".

על המשחק המגומגם שהציגה האלופה במשך דקות ארוכות אמר גודס: "אחרי עשרה ימים ללא משחק, לקח לנו זמן להיכנס לקצב, איבדנו כדורים, היו לנו במשחק רגעים טובים ופחות טובים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר ברגעים מסוימים של המשחק. זו סדרה לא קלה ונצטרך לעשות כמה דברים טוב יותר ולהיות חדים יותר, כי מצפה לנו משחק אגרסיבי נוסף מול אילת ביום ראשון".

גודס החמיא לפארגו, שהצטיין עם 32 נקודות: "לג'רמי יש את המנהיגות שלו ואתה יכול לסמוך עליו שיבוא למשחקים. הוא היה פה בשבילנו עם אחוזים מצוינים מהשדה. אנחנו צריכים אותו במיטבו בסדרה הזו והוא יודע את זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 82:91 את הפועל אילת

לכתבה המלאה
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
לא מחפש תירוצים. גודס/ברני ארדוב

פארגו עצמו אמר על מצבו של סמית': "אני מקווה שדווין לא ייעדר להרבה זמן. הוא בחור קשוח. אנחנו צריכים להיות גברים במצב הזה. ניצחנו, אז לא אכפת לי מה היה לפני וגם לא היו לי מחשבות על מה שקאליף עשה ביום ראשון מול חיפה". פארגו הסביר לגבי ההערה שזרק לעבר אריק שיבק במהלך המשחק: "אילת זרקו מהעונשין. ראיתי ששיבק מדבר עם קאליף ונעמדתי לידם כדי לשמוע מה הם אומרים, לא הצלחתי, אבל ניסיתי 'לשבור' את האסיפה שלהם. זה היה בלהט הרגע".

הגארד סיכם: "התוכנית היא להמשיך להשתפר ולאסוף ניצחונות. המשחק הבא הוא בעוד ארבעה ימים ויהיה משחק קשה. ראיתי את המשחק שלהם נגד חיפה ובבית הם משחקים נהדר. לקאליף היה משחק יוצא מן הכלל, נצטרך להיות מוכנים", סיכם פארגו.

נייט לינהארט הוסיף: "אף פעם לא קל, אבל אנחנו שמחים שהשגנו ניצחון. העובדה שניצחנו לא מהווה מדד להמשך הסדרה. זו הולכת להיות סדרה לא פשוטה וכולנו מודעים עד כמה הקבוצה שמולנו כישרונית, כך שאנחנו מרוצים. עשינו כמה טעויות ונתקן אותן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully