וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 82:91 את הפועל אילת

למרות משחק מעט מנומנם מצידם, הצהובים חזרו מהמנוחה הארוכה שנכפתה עליהם עם ניצחון במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף. פארגו, שהתלונן על המנוחה, דווקא להט עם 32 נקודות. דווין סמית' נפצע

one

מכבי תל אביב יכולה הערב (רביעי) לחייך. אחרי מנוחה קצרה שנכפתה עליה, היא חזרה חדה מהמיני פגרה, וסיימה עם ניצחון 82:91 על הפועל אילת בחצי גמר הפלייאוף, שמעלה אותה ל-0:1. זו לא הייתה יכולת משכנעת, אבל זה הספיק לשמור על הביתיות ולהשאיר את אילת על אפס ניצחונות מארבעה מפגשים העונה. ג'רמי פארגו, שהתלונן לא מעט על ההחלטה של המנהלת להוציא את מכבי תל אביב לחופשה, לא הראה שהחופש השפיע עליו, והוא להט הערב עם 32 נקודות, כשמתוכן הוא קלע גם לא פחות משש שלשות, והוסיף גם חמישה ריבאונדים.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול אדריאן יוטר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
סוף סוף הוא חזר. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

אילת הגיעה מעט עייפה למשחק אחרי הסדרה הקשה שעברה עליה מול מכבי חיפה, אבל גם מכבי תל אביב התקשתה לברוח. סופוקליס שחורציאניטיס, שלא שיחק בחודש האחרון, דווקא פתח טוב וסיפק תרומה נאה, אבל הצהובים ירדו להפסקה ביתרון 35:36 בלבד. ברבע השלישי פארגו כבר דאג עם שתי שלשות רצופות להשיג יתרון משמעותי יותר שעליו ידעו הצהובים לשמור, ולמרות שנדמה היה ברבע האחרון שאילת עוד מסוגלת לחזור כשהפער צומק לארבע, ההגנה הלא טובה שהפגינו שחקניו של אריק שיבק שיחקה לרעתם. בכל מקרה, רגעים של לחץ עברו על הספסל של מכבי תל אביב כשדווין סמית' נפצע, ובקבוצה יכולים לקוות שלא מדובר ביותר מאשר מתיחה קלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בוב גריפין שחקן עבר מכבי תל אביב (שמאל) עם יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי. ברני ארדוב
שמעון מזרחי מעניק את חולצת המועדון לבוב גריפין/ברני ארדוב
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול קווין פאלמר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
שיחקו בהילוך ראשון. רנדל/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם ג'רמי פארגו, דווין סמית', ג'ייק כהן, יוגב אוחיון וסופוקליס שחורציאניטיס. אילת עם קאליף וייאט, קווין פאלמר, אפיק ניסים, אלישי כדיר ואדריאן יוטר.

רבע 1

שחורציאניטיס קלע את הנקודה הראשונה מהעונשין, וייאט קלע שלשה ראשונה, אבל סופו היה דומיננטי בדקות הראשונות. גם סמית' נכנס היטב לעניינים ודאג לנקודות למארחים. הצהובים המשיכו לחגוג בצבע ולאילת לא היו תשובות לפארגו, וירדו בסיום הרבע עם 16:20.

רבע 2

הצהובים נתקעו בהתקפה בפתיחת הרבע השני, אבל שתי החטאות רצופות של עמית שמחון הקשו על אילת לקזז. בסוף שמחון קלע ויחד עם וייאט ההפרש קוזז לשתיים, אבל פארגו שיתק את אילת עם שלשה בצד השני. שמחון המשיך להפגיז מחוץ לקשת, אבל פארגו גם הוא להט מהטווח הזה. ניסים העלה את אילת ליתרון ראשון מאז הדקה הראשונה במשחק, אבל הצהובים ירדו ב-35:36 להפסקה.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נתן את כל מה שיש לו. פארגו/ברני ארדוב
ולרי גאנדלין שחקן הפועל אילת (שמאל) מול דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפציעה שלו הלחיצה את מכבי תל אביב. דווין סמית'/ברני ארדוב

רבע 3

סמית' וטיוס קלעו נקודות למכבי תל אביב בפתיחת הרבע השלישי, אבל פאלמר ויוטר דאגו לשמור את אילת בעניינים. למרות זאת, הפער של המקומיים צמח לשבע. כדיר סיפק את התרומה לו בהתקפה לאילת, אבל סופו ונייט לינהארט שמרו את הצהובים במומנטום. פארגו הפגיז שתי שלשות רצופות, ופתאום הפער צמח לעשר, אבל אילת צמצמה ל-68:60 עד סוף הרבע.

רבע 4

ניב ברקוביץ' קלע שלשה בפתיחת הרבע האחרון ויחד עם אסברי הפער צומק לחמש. ברקוביץ' המשיך עם עוד שלשה, אבל מהר מאוד מכבי תל אביב חזרה להכתיב את הקצב כששלשה של סמית' ונקודות של פארגו ורנדל הצמיחו את ההפרש בחזרה לתשע. סמית ו-וייאט נפצעו, וירדו לקבל טיפול. פארגו המשיך ללהוט מחוץ לקשת וקטע כמעט ארבע דקות של הצהובים ללא סל. אפיק ניסים קלע שלשה משלו והפער צנח לארבע. למרות זאת, אילת לא שמרה כמו שצריך בדקות המכריעות וראתה את מכבי תל אביב בורחת ל-82:91 בסיום.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול אלישי כדיר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
קיבל את ההזדמנות מגודס. ג'ייק כהן/ברני ארדוב
אדריאן יוטר שחקן הפועל אילת (ימין) מול אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יוטר במאבק עם טיוס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 32 נקודות (6 מ-10 משלוש), חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, דווין סמית' 14, נייט לינהארט 12, אלכס טיוס 11, יוגב אוחיון 7 (8 אסיסטים), ג'ייק כהן, סופוקליס שחורציאניטיס ובריאן רנדל (7 ריבאונדים) 5 כל אחד.

להפועל אילת: עמית שמחון (7 ריבאונדים, 4 מ-6 משלוש), בריאן אסברי וניב ברקוביץ' 13 כל אחד, קאליף וייאט 11, קווין פאלמר 10, אפיק ניסים 8, אלישי כדיר (6 ריבאונדים) ואדריאן יוטר 7 כל אחד.

אריק שיבק מאמן הפועל אילת. ברני ארדוב
אחרי שעקץ את מכבי, הצהובים עקצו אותו בחזרה על הפרקט. שיבק/ברני ארדוב
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
בריאן רנדל מחפש חבר פנוי/ברני ארדוב
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
אין אווירת פלייאוף. גיא גודס/ברני ארדוב
אלישי כדיר שחקן הפועל אילת (שמאל) מול יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כדיר נאבק עם אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully