וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק וורנר: "חושש לחיי, אבל גם המוות לא יעצור את מפולת השלגים"

אחרי הודאת צ'אק בלייזר בלקיחת שוחד, גם סגן נשיא פיפ"א לשעבר יצא בהאשמות קשות: "בלאטר יודע למה הוא נפל וגם אני יודע, לא אמשיך לשמור על הסודות. פיפ"א התערבה בבחירות בטרינידד"

חבר פיפ"א ג'ק וורנר. רויטרס
עוד אחד שפותח את הפה. וורנר/רויטרס

פרשת השחיתות בפיפ"א, שהובילה לגל מעצרים בקרב בכירי הארגון בהווה ובעבר ולהתפטרותו הדרמטית של הנשיא הכל יכול בשני העשורים האחרונים, ספ בלאטר, מסרבת לדעוך ובכל יום שעובר, רק ממשיכה להסתעף למעשה.

בליל אמש (רביעי) נחשפו מסמכי ההודאה באשמה של צ'אק בלייזר, ששימש בעברו כחבר בוועד המנהל של פיפ"א וחשף כי הוא והקולגות שלו קיבלו שוחד לבחירת מארחות המונדיאלים ב-1998 (צרפת) וב-2010 (דרום אפריקה).

שעות ספורות לאחר מכן, עלה לשידור טלוויזיוני נדיר מבחינתו מי שכיהן בעברו כסגן נשיא פיפ"א, הטרינידדי ג'ק וורנר. רק אתמול פרסם האינטרפול צו מעצר "אדום", מהרמה הגבוהה ביותר, כנגד וורנר וחמישה חשודים אחרים, אולם העסקן הוותיק, שבשבוע שעבר היה אחד העצורים בציריך ושוחרר זמן קצר לאחר מעצרו, לא חשש להראות שוב את פניו בציבור.

נשיא פיפ"א ספ בלאטר. Philipp Schmidli, GettyImages
בלאטר היה מעורב בהטיית הבחירות בטרינידד?/GettyImages, Philipp Schmidli

וורנר סיפק מונולוג יוצא דופן: "לא אמשיך לשמור על סודות לטובת האנשים שעזרו להרוס את המדינה שלנו. יש לי מסמכים שמראים איך פיפ"א התערבה לרעה בבחירות בטרינידד ב-2010. גם ספ בלאטר, אבל לא רק הוא, היה מעורב באותה התערבות בבחירות ואני מתנצל על כך שעד היום לא חשפתי את המידע הזה".

הוא המשיך: "יש לי סיבה אמיתית לחשוש לחיי בגלל הדברים האלה שאני אומר, אבל גם המוות לא יעצור את מפולת השלגים שעומדת להגיע עכשיו. אין דרך חזרה. צריך לתת לדברים לעשות את שלהם. בלאטר יודע למה הוא נפל וגם אני יודע. יש לי מידע גם על העברות הכספים בתוך פיפ"א".

ובינתיים, דייויד בקהאם הוא אחרון הכוכבים שבחר להגיב על אירועי השבוע החולף: "אני מקווה שעכשיו לפחות הכדורגל יתחיל לנוע לכיוון הנכון. חלק מהדברים שנעשו הם בלתי מתקבלים על הדעת, מתועבים ונוראיים למחשק שאנחנו כל כך אוהבים. הכדורגל לא נשלט על ידי כמה בודדים בפסגה, הוא שייך למיליונים ברחבי העולם שאוהבים את הענף הזה. הגיע הזמן לשנות דברים בפיפ"א ואנחנו צריכים לברך על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ק וורנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully