וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הגביע הטורקי: גלאטסראיי ניצחה 2:3 את בורסאספור

אחרי שנרגעה מהחגיגות הסוערות באיסטנבול, האלופה הטרייה השלימה זכייה בדאבל לראשונה מזה 15 שנים. בוראק ילמאז כבש שלושער, פרננדאו (פנדל) ו-וולקאן שן כבשו מנגד. דאבל גם לזלצבורג

בוראק ילמאז שחקן גלאטסראיי. רויטרס
כיכב. בוראק ילמאז/רויטרס

רק לפני מספר ימים גלאטסראיי סיימה לחגוג את האליפות ה-20 בתולדות המועדון, והערב (רביעי) זכתה גם בגביע הטורקי עם 2:3 נהדר על בורסאספור, בדרך לזכייה בדאבל לראשונה מזה 15 שנים.

למרות פתיחה לא טובה למשחק, גלאטסראיי הצליחה להתעלות, לשכוח מחגיגות האליפות ולחזור למשחק בגדול. וזה ממש לא היה קל. בדקה ה-27 פרננדאו, מלך שערי הליגה הטורקית, העלה את בורסאספור ליתרון כשדייק מהנקודה הלבנה, כששניים משחקני גלאטסראיי, פליפה מלו וסאברי כמעט והחליפו מהלומות במרכז המגרש. רק התערבות של חבריהם לקבוצה מנעה מהם לראות כרטיס אדום כבר במחצית הראשונה.

גלאטסראיי לא נבהלה משער היתרון של הברזיל החסון, ובדקה ה-40 בוראק ילמאז איזן את התוצאה. שמונה דקות לאחר מכן, החלוץ הנפלא של הטורקים השלים מהפך, לפני שוולקאן שן קבע 2:2 בדקה ה-58. שתי דקות לאחר מכן ילמאז השלים שלושער וקבע 2:3 לזכות קבוצתו, תוצאה שנשמרה עד לסיום. העונה בטורקיה הסתיימה רשמית, גלאטסראיי תחזור לחגוג אחרי הפסקה של מספר ימים.

* גם באוסטריה הושלם דאבל: הזוכה היא רד בול זלצבורג, שניצחה בהארכה של גמר הגביע 0:2 את אוסטריה וינה. זלצבורג איבדה את השוער פטר גולאשי בכרטיס אדום בדקה ה-43, אבל הצליחה להגיע להארכה ובדקה ה-95 מי אם לא הסקורר הנפלא ג'ונתן סוריאנו מצא את הרשת. פליפה פירס הברזילאי נכנס כמחליף וחתם בדקה ה-108. אוסטריה וינה, קבוצתו הבאה של רועי קהת (ולארי קאיודה) מסיימת עונה מאכזבת ללא תואר, כשבליגה דורגה רק במקום השביעי.

* בהונגריה, פרנצברוש זכתה בגביע הליגה לאחר שניצחה 1:2 את דברצן. רולאנד אוגראי ואדם נאגי כבשו לזכותה של המנצחת, דושאן ברקוביץ', ששיחק בעונת 2012/13 בהפועל חיפה, כבש מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully