וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "היכולת שלי לא מספיק טובה בשביל לנצח את נובאק"

השור ממאיורקה נשמע מאוכזב אחרי ההפסד לדג'וקוביץ' ברבע גמר הרולאן גארוס: "הוא פשוט היה יותר טוב ממני. זה הכול". הסרבי: "זה ניצחון גדול ומשחק שאזכור עוד הרבה מאוד זמן"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מאוכזב מאוד. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל, אלוף תשע מעשר השנים האחרונות ברולאן גארוס, נפרד הערב (רביעי) מהטורניר כבר ברבע הגמר וספג את ההפסד השני שלו בטורניר אי פעם ב-72 משחקים. השור ממאיורקה הפסיד 7:5, 6:3, 6:1 לנובאק דג'וקוביץ', שעלה לחצי הגמר מול אנדי מארי ושמר על סיכוי להשלים גרנד סלאם של קריירה.

רפא אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "אני חושב שהיו לי הרגעים שלי, אבל באופן כללי נובאק היה בשליטה לאורך רוב המשחק. הוא היה טוב יותר ממני וזה הכול. זה פשוט מאוד. כשהיריב שלך משחק טוב יותר והוא בכושר טוב ממך, זה מה שקורה. היה לי ספק בעצמי ב-11 השנים שאני משחק כאן והפסדתי רק פעמיים. לפעמים דברים טובים יותר ולפעמים פחות. אבל כשאתה לא משחק בצורה עקבית מול שחקן כמו נובאק, זה קשה מאוד. הפסדתי במשחק, זה הכול. נתתי פייט במערכה הראשונה ואני לא מרוצה מאיך שניסיתי במערכה השנייה והשלישית.

"כשזכיתי כאן, הדבר היחיד שעשה אותי מאושר הוא להיות עם הגביע וזה לא משנה מי היריב. זה הדבר היחיד שחשוב. היום הפסדתי ברבע הגמר לשחקן הכי טוב, אבל הפסדתי ברבע הגמר. זה הכול. לא משנה למי. אני לא חושב שזו הפתעה גדולה, לא, בטח לא אחר שנה בה לא ניצחתי במספיק משחקים. כשהסתכלתי על ההגרלה וראיתי שנובאק מחכה ברבע הגמר, ידעתי שיהיה משחק גדול. אני שמח מהצורה בה שיפרתי את המשחק שלי בחודש האחרון, אבל זה כנראה לא מספיק כדי לנצח את נובאק. לשחק כן וגם התחריתי, אבל זה לא מספיק בשביל לנצח. הפסדתי ב-2009 וזה לא היה הסוף, הפסדתי היום וזה לא הסוף. אני מקווה לחזור לפה גם בשנה הבאה עם הזדמנות חדשה".

נובאק דג'וקוביץ' נשמע גאה ומרוצה: "זה היה משחק שהוציא ממני יותר רגשות ומחשבות מאשר במשחק רגיל או כל משחק אחר. לשחק נגד רפא ברולאן גארוס, זה מיוחד. זה תלוי מאוד באיך שאתה מתכונן למשחק. אם אתה מתכונן למשחק הזה בצורה הטובה ביותר מבחינה טקטית ומנטאלית, זה עדיין לא קל להוציא לפועל את הדברים מול שחקן שהפסיד פה רק פעם אחת. הייתה לי פתיחה חזקה מאוד, פרט לחלק השני של המערכה הראשונה וחלק קצר מהשנייה. זה ניצחון גדול ומשחק שאזכור עוד הרבה זמן.

"קיוויתי שאוכל לנצח בשלוש מערכות, אפילו כשהייתי ב-1:5 במערכה השלישית לא רציתי להירגע ולחשוב שהניצחון קרוב. נדאל יכול תמיד לחזור למשחק והוא הראה את זה אפילו היום במערכה הראשונה. במשך כל המשחק שיחקתי חזק ויציב מאוד, לא נתתי לנדאל לשלוט בנקודות. רציתי להיות זה שישלוט בנקודות ויכתיב את הקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully