וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאד אבו עביד יחליט לאחר הבוררות: הפועל תל אביב או מכבי חיפה

השחקן נוטה לסכם אצל האדומים, אך לחץ מצד רוני לוי עשוי להפוך את החלטתו. עוד לפני הבוררות, המחלוקת בין טוברוק לנתניה עלתה מדרגה. איזיקוביץ': "רועי דניאל כנראה לא מתמצא בהסכם"

איאד אבו עביד שחקן מכבי נתניה (ימין) מול אוונס קנגאווה שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
הבורר יכריע, ואז יגיע התור שלו לבחור. איאד אבו עביד/מגד גוזני

המחלוקת בין בית"ר טוברוק למכבי נתניה על אחוזים מכרטיסו של איאד אבו עביד עולה מדרגה. מחר (חמישי) תגיש טוברוק תביעה כנגד נתניה במוסד הבוררות של התאחדות לכדורגל. לאחר הבוררות יצטרך שחקן ההגנה הצעיר להחליט סופית בין הפועל תל אביב למכבי חיפה.

טוברוק טוענת כי בעונה שעברה העבירה את אבו עביד לנתניה ללא תמורה ועם הסכם שאומר שאם נתניה לא תממש את האופציה על השחקן ותהיה מעוניינת למכור אותו, כ-70 אחוז מכספי המכירה העתידית יועברו אליה. "אני כבר 20 שנה בעסק הזה ועשיתי לא מעט הסכמים כאלה", טוען הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ. "אדון רועי דניאל שמייצג את נתניה לא מתמצא בהסכם וכנראה ששופט יכריע מי צודק בעניין. לא ייתכן שאני אעביר שחקן ללא תמורה ומבלי תמורה עתידית עליו. אם הייתי נותן למר דניאל את האוטו שלי לסיבוב, גם אז הוא היה טוען כי האוטו שלו. הדבר היחידי שחרגתי בעניין הוא שנתתי לנתניה כ-30 אחוז מהכרטיס בשל ההיכרות האישית שלי עם אלי שגב".

מנגד, נתניה טוענת כי היא זו שמחזיקה בכ- 70 אחוז מכרטיסו של השחקן. בפגישה בין נציגי נתניה לבין נציגים של הפועל תל אביב, נתניה דרשה כ-70 אחוז ממכירת אבו עביד, כשכל העסקה אמורה לעלות לאדומים כ-1.8 מיליון שקל. תגובה רשמית מרועי דניאל תובא כשתתקבל.

בכל מקרה, אחרי שלב הבוררות, אם טוברוק אכן תזכה בתביעה, אבו עביד עצמו יחליט איפה הוא מעוניין לשחק. כרגע השחקן נוטה לסכם אצל האדומים, אך לחץ מצד מכבי חיפה ומאמנה רוני לוי עשוי להפוך את החלטתו. היה וטוברוק תזכה בבוררות, מחירו של השחקן עשוי לרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully