וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: ננו גינזבורג חוזר לנימבורק, סגר לשנתיים

3.6.2015 / 19:44

המאמן בן ה-52 יחזור לקבוצה איתה זכה בשלושה דאבלים בצ'כיה והגיע איתה לרבע גמר היורוקאפ, כשבמקביל ימשיך לאמן גם את נבחרת צ'כיה, אותה יוביל ביורובאסקט הקרוב.

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
חוזר לנימבורק. גינזבורג/מגד גוזני

שנתיים לאחר שעזב, חוזר ננו גינזבורג לנימבורק הצ'כית. המאמן הישראלי סגר בקבוצה לשתי העונות הבאות, כשבמקביל ימשיך לאמן את נבחרת צ'כיה, אותה יוביל ביורובאסקט הקרוב. את הנבחרת שלו יעטרו שחקנים כמו תומאש סטורנסקי מברצלונה, דויד ילינק ששיחק בעבר בקאחה לבוראל, ייז'י וולש הוותיק מנימבורק, לובוש ברסון מפואנלברדה וכמובן שיאן וסלי המצוין מפנרבחצ'ה/אולקר.

גינזבורג בן ה-52 החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער ברמת השרון ובמקביל שימש כעוזר מאמן בבני הרצליה. בדצמבר 2000 החליף את חנוך מינץ כמאמן בני הרצליה. בעונה לאחר מכן לקח את רמת השרון מהליגה הלאומית והעלה אותה לליגת העל, ורשם שנתיים טובות עם הקבוצה בליגה הראשונה. בעונת 2004/5 מונה למאמן בני השרון, ובעונה שלאחר מכן אימן בגבעת שמואל.

בעונת 2006/7 יצא לראשונה לצ'כיה כעוזרו של מולי קצורין, ושימש בתפקיד 4 שנים. בעונת 2010/11 החליט קצורין לעזוב לאיגוד הכדורסל וגינזבורג קיבל את התפקיד וביצע אותו בהצלחה יתרה, כשמלבד שלוש זכיות בדאבל הצ'כי הוביל את הקבוצה כמעט לכניסה ליורוליג, לרבע גמר היורוקאפ ולניצחונות מרשימים בליגת ה-VTB על צסק"א מוסקבה וחימקי מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully