וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא לחינם ראשון לציון בחצי הגמר, המשחק הראשון קריטי"

3.6.2015 / 18:16

קפטן הפועל ירושלים דרוך לקראת משחק מספר 1 בסדרת חצי הגמר (21:00, ספורט 5). פרנקו: "יש דריכות ואפילו התרגשות". אייזיאה סוואן: "נצטרך להעלות את הרמה שלנו"

יותם הלפרין הפועל ירושלים מול רביב לימונד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דריכות בהפועל ירושלים. יותם הלפרין/ברני ארדוב

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (חמישי) במשחק שייערך בארנה בירושלים ויפתח את הסדרה בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון (21:00, ספורט 5, שופטים: גילי כהן, כפיר מועלם ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים העונה, ובכל המשחקים ניצחה ירושלים. בסיבוב הראשון בליגה ניצחו האדומים בראשון לציון 64:72, הוסיפו ניצחון חוץ ברבע גמר גביע המדינה אחרי הארכה 78:81 ובמשחקים הביתיים בסיבוב השני והשלישי לא התקשו וניצחו 70:79 ו-89:104. שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת בלבד בסדרה, ברבע גמר הפלייאוף בעונת 2009/10, כשירושלים מנצחת 1:3, וכמו כן נפגשו בחצי גמר הפיינל פור בעונת 2005/6 כשהקבוצה של ארז אדלשטיין משיגה ניצחון דרמטי 65:66.

seperator

הפועל ירושלים תפגוש את ראשון לציון לאחר עשרה ימים ללא כדורסל מאז הניצחון במשחק השלישי בסדרה נגד הפועל תל אביב. הקבוצה של דני פרנקו הרשימה יותר במשחק החוץ בסדרת רבע הגמר מאשר בשני משחקי הבית בהם קלעו 76 נקודות בממוצע ולא הבריקו. הדריכות בירושלים גבוהה לקראת הסדרה, וקיים חשש כבד לגבי איך יופיעו השחקנים במשחק הראשון לאחר זמן ארוך יחסית ללא כדורסל. ברייסי רייט, שלא שיחק במשחק השלישי נגד הפועל תל אביב, ישוב לסגל ודרווין קיצ'ן יצטרף לג'וזף ג'ונס מחוץ לסגל האדום. מי שירצה לשמור על הכושר הנהדר שלו הוא ליאור אליהו שסיים את סדרת רבע הגמר עם ממוצעים של 16.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים.

"יש דריכות ואפילו התרגשות לקראת חצי הגמר, אנחנו אחרי הרבה ימים בלי משחק וחשוב שנתחיל את המשחק טוב כמו שסיימנו את הסדרה הקודמת", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "הדקות הראשונות יהיו קצת פחות ברורות, זה החלק שאנחנו לא יודעים איך יתפתח, מקווה שמהר נמצא את הקצב. אנחנו משחקים מול קבוצה שאנחנו מכבדים, קבוצה שהוכיחה את עצמה בליגה והייתה צמודה אלינו רוב השנה. חשוב לנו להתחיל את הפלייאוף עם ניצחון". הקפטן יותם הלפרין הוסיף: "ראשון לציון לא לחינם בחצי גמר, הם עשו עונה טובה מאוד, בנו קבוצה מאוד אטרקטיבית ומנוסה, עם ישראלים טובים ודרך טובה. הסדרה הזאת תהיה תלויה מאוד בדרך שנבוא למשחקים, המשחק הראשון הוא קריטי מבחינתנו, אנחנו לא חושבים יותר מדי רחוק, אלא דואגים שהמשחק הראשון ילך לכיוון שאנחנו רוצים שילך, ומשם הסדרה תתפתח".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
"חשוב שנתחיל טוב". דני פרנקו/נועם מושקוביץ

גם מכבי ראשון לציון מגיעה לסדרה אחרי שבוע של מנוחה לאחר שגברה על הפועל חולון 1:3 ברבע הגמר. הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה כאנדרדוג מובהק לחצי הגמר, ולא ניצחו את ירושלים בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. בראשון יודעים שאין להם את הלוקסוס לא להופיע בכושר טוב של כל השחקנים, וירצו לקבל יותר מאייזיאה סוואן של המשחק האחרון בסדרה נגד חולון מאשר מזה שהיה נראה לא טוב במשחקים שקדמו לכן. שחקן נוסף שיהיה חייב להרים את רמת המשחק שלו הוא ג'קי קרמייקל שלא קלע בפלייאוף באף משחק במספרים דו ספרתיים ורושם ממוצע של 6.8 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. בראשון אופטימיים שיותר מ-300 אוהדים יעשו את הדרך לירושלים כדי לתמוך בקבוצה במשחק הראשון בחצי הגמר.

"אני חייב לציין שזה מרגיש נפלא להמשיך לשחק בשלב הזה של העונה", אמר אייזיאה סוואן לקראת המשחק, "ירושלים היא קבוצה טובה וכולנו נצטרך להעלות את הרמה ולתת את האקסטרה על מנת לעבור אותם. אני מאמין שהמפתח עבורנו הוא ריכוז והאנרגיות שנביא איתנו למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully