וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגוואין ומשפחתו הותקפו על ידי אוהדי נאפולי לאחר ההפסד ללאציו

איטליה סוערת וגועשת: אחרי שהפרנטופי פספסו את המקום שמוביל למוקדמות ליגת האלופות, אוהדי הקבוצה הזועמים ארבו לחלוץ וניפצו את שמשת המכונית שבה נסע. גם אימו ואחיו של היגוואין שהו ברכב

חלוץ נאפולי גונסאלו היגואין (שמאל). AP
רגעים של חרדה. גונסאלו היגואין/AP

המחזור האחרון של הליגה האיטלקית סיפק דרמה גדולה. נאפולי אירחה בסן פאולו את לאציו, לקרב על הכרטיס שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. הפרטנופי היו חייבים ניצחון במשחקו האחרון של רפא בניטס על מנת לסיים במקום השלישי בעוד שלנשרים הספיק תיקו. זה נגמר ב-2:4 לזכותה של לאציו, מה שהרתיח את אוהדיה הידועים לשמצה של נאפולי.

האוהדים, שרתחו בעקבות ההפסד, החליטו לעשות מעשה. כ-15 מהם התאגדו, חלקם חבשו מסיכות, וחיכו לאחד השחקנים מחוץ לסאן פאולו. באותה שעה, גונסאלו היגואין עלה על מונית עם אמו, אחיו וסוכנו, לכיוון ביתו. ברכב שמולו נסע חברו הארגנטינאי, השוער מריאנו אנדוחאר. כשהאוהדים ראו את שתי המכוניות הם החלו לתקוף אותם, מבלי לדעת באיזה שחקן מדובר. אחד האוהדים זרק לבנה על המונית שבה נסעה משפחת היגואין וניפץ את השמשה. היגואין, שלמרבה המזל לא נפגע, טרם הגיב, אך המשטרה המקומית פתחה בחקירה. החלוץ אגב, החליט שלא להגיש תלונה נגד אותם אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully