וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל הוצג בדורטמונד: "קלופ יצר כאן בסיס נהדר, נבנה עליו"

המאמן בן ה-41, שממש כמו קודמו הגיע לשוורצגלבן ממיינץ, התרגש במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בתפקיד החדש: "דורטמונד היא חוד החנית של הכדורגל הגרמני. אני מאושר"

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ברוכים הבאים. טוכל/GettyImages

אחרי עונה מאוד מאכזבת, שהחלה עם תוצאות נוראיות ואיום ממשי בתחתית והסתיימה עם המקום השביעי בלבד ועם עזיבתו של המאמן בשבע השנים האחרונות, יורגן קלופ, יצאה היום (רביעי) בורוסיה דורטמונד לדרך חדשה, עת ערך המאמן החדש של הקבוצה, תומאס טוכל, את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו.

ממש כמו האיש אותו הוא יורש, גם טוכל בן ה-41 מגיע לסיגנל אידונה פארק של השוורצגלבן ממיינץ ואם הוא יצליח להתקרב אפילו להצלחה שהביא עמו קלופ, הוא יהפוך במהרה לאהוב הקהל.

טוכל אמר: "ההצלחה של יורגן קלופ בשבע השנים שלו כאן הייתה בלתי תיאמן. עכשיו ננסה לייצר פרק חדש ברמה הגבוהה ביותר. קלופ יצר כאן בסיס נהדר ואנחנו חייבים לבנות עליו. יש לי תשוקה גדולה לבנות ולייצר גם משהו משלי כאן".

המאמן החדש המשיך: "אני מאושר להיות מוצג כמאמן דורטמונד. רציתי לאמן בקבוצה שמסרותית נמצאת בצמרת הבונדסליגה. דורטמונד היא חוד החנית של הכדורגל הגרמני, אבל יש לנו פער להשלים מהקבוצות האחרות וזה יהיה אתגר גדול".

לסיום אמר טוכל: "חשוב מאוד שנעלה את הרמה אל מול האתגרים ונעמוד בהם. נזדקק לעבודה קשה, אומץ ועקשנות. הרביעייה הראשונה בליגה צריכה להרגיש את הנוכחות שלנו כל הזמן. אני רוצה שתהיה כאן אווירה של עבודה קשה, מסירות וללא אגואיזם. אני יודע שאני יכול לסמוך ולבטוח בשחקנים. זו הייתה סיבה מרכזית לכך שהגעתי לכאן. יש כאן סגנון כדורגל שמבוסס על התקפה ומשחק דומיננטי ואני מחכה לראות את זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully