וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גנאי תוקף: "אברהם גרנט הוא מאמן עצלן, צריך לפטר אותו"

אופיל בואטנג, שעבד בעבר בנבחרת עד גיל 17, לא אהב את הסגל שזימן הישראלי לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אפריקה: "אפילו אימא שלי הייתה יכולה להרכיב סגל טוב יותר. הגישה שלו מטופשת"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
לא כולם בעדו. גרנט/AP

נבחרת גאנה תיפתח בשבוע הבא את הופעותיה במוקדמות אליפות אפריקה 2017 עם משחק ביתי מול מאוריציוס. גאנה משחקת בבית ח' של המוקדמות יחד עם רואנדה ומוזבמיק ותנסה להעפיל לטורניר שייערך בעוד כשנה וחצי בגאבון, לאחר שיברון הלב הגדול שחוותה בטורניר האחרון, בו הפסידה בגמר בתום דו קרב פנדלים לחוף השנהב.

מאמן הכוכבים השחורים, אברהם גרנט, זימן לקראת המשחק מול מאוריציוס סגל כמעט זהה לזה שהיה באליפות אפריקה האחרונה, כאשר הפנים החדשות היחידות הן של ברנרד מנסה, שחקנה של ויטוריה גימארייש הפורטוגלית.

מי שממש לא היה מרוצה מהסגל שזומן הוא אדם בשם אופיל בואטנג, שעבד בעברו בנבחרת עד גיל 17 ואמר בזעם: "אברהם גרנט הוא מאמן עצלן. אפילו אימא שלי הייתה יכולה להרכיב סגל טוב יותר מזה שהוא זימן. זו רשימה חסרת תועלת לחלוטין".

בואטנג המשיך: "תסתכלו על שלושת השוערים שלו למשל. חלק מהשחקנים ברשימה הזו לא שווים את הזימון. צריך לפטר אותו. הוא בוחר להישאר באנגליה ולתת לעוזרים שלו לעקוב אחרי השחקנים המקומיים כאן בגאנה. זו גישה מטופשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully