וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: אלצ'ה תורד לליגה השנייה בגלל חובות

האם הקבוצה, שהצליחה לסיים במקום ה-13 העונה, תספוג עונש בשל חובות לרשויות המס? בספרד מדווחים כי מצבה של אלצ'ה לא טוב, בעוד שבקבוצה משוכנעים שהשופט יפסוק לטובתם. אם אלצ'ה תרד, אייבר תישאר במקומה

פראן אסקריבה מאמן אלצ'ה. AP
אלצ'ה מקווה לטוב. המאמן פראן אסקריבה/AP

אלצ'ה עבדה קשה מאוד העונה על מנת לשרוד בליגה הראשונה בספרד. הקבוצה הקטנה, שהעפילה לליגה הבכירה בקיץ 2013, השיגה 41 נקודות שהציבו אותה בתום העונה החולפת במקום ה-13 המכובד בטבלה. אלא שיכול מאוד להיות שבעונה הבאה, היא תשחק דווקא בליגה השנייה.

על פי תחנת "קדנה סר" הספרדית, אלצ'ה עלולה להיות מורדת מחר (חמישי) אל ליגת המשנה בשל חובות שהיא צברה, כאשר עיקר הבעיה שלה היא מול רשויות המס בספרד. בדיווח של "קדנה סר" נאמר כי אנשי אלצ'ה ייאלצו להתייצב מחר בבית המשפט ולשמוע על גורלם.

ראשי המועדון טוענים כי הם הגיעו להסדר מול רשויות המס: "אנחנו אופטימיים ומאמינים ב-99 אחוזים שהכול יסתדר והקבוצה תינצל. אנחנו מצפים מהשופט לפסוק לטובתנו", אמרו באלצ'ה, אולם בספרד ממש לא בטוחים שזה אכן יקרה.

מי שעשויה להרוויח מכל הסיפור הזה היא אייבר, שסיימה את העונה במקום ה-18 ונשרה במחזור האחרון לליגה השנייה למרות שניצחה את קורדובה 0:3, בעיקר בשל ה-2:2 שסחטה דפורטיבו לה קורוניה מברצלונה בחוץ. אם אלצ'ה אכן תורד לליגת המשנה, אייבר תתפוס את מקומה בליגה הראשונה בעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully