וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 26' במקלספילד? "נשמור תקציב למתנות למשפחות ראשי פיפ"א"

הקבוצה המייצגת את העיירה השוכנת ליד מנצ'סטר פרסמה באתר הרשמי הצעה הומוריסטית לאירוח הטורניר הגדול מכולם: "יש לנו WiFi בספרייה העירונית ואצטדיון עם מקום ל-124 צופים ו-8 כלבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים לתמוך בהצעה שלהם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקלספילד טאון העבירה עונה לא רעה בליגה החמישית באנגליה. הקבוצה המרוחקת 20 דקות נסיעה בלבד ממנצ'סטר, סיימה במקום השישי ופספסה רק בנקודה אחת את המקום בפלייאוף על העלייה, לאחר תיקו 1:1 מאכזב במחזור האחרון.

אלא שכל זה לא הוריד ולו טיפה ממצב הרוח ומחוש ההומור של אנשי המועדון, שאמש (שלישי), הצליחו "לשבור את האינטרנט".

בחשבון הטוויטר של מקלספילד החליטו להשתעשע מעט לאור פרשיות השחיתות האחרונות בפיפ"א, במסגרתן עלו חשדות כבדים לגבי מתן שוחד לאנשי הארגון מצד רוסיה וקטאר בתמורה לקיום המונדיאלים ב-2018 ו-2022 בשתי המדינות.

במקלספילד יצאו בקמפיין משלהם עם ציוץ בו נכתב: "הגיע הזמן שפיפ"א תעניק את זכות אירוח המונדיאל למישהו עם הצעה הגיונית. הנה ההצעה של מקלספילד לאירוח מונדיאל 2026". בקבוצה צירפו האשטאג בשם #Macc2026, תייגו את פיפ"א לציוץ שלהם ויצאו לדרך.

ספ בלאטר נשיא פיפ"א הפורש. רויטרס
אולי לפני הפרישה הוא יפרגן למקלספילד?/רויטרס

באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "אנחנו רוצים להביא את המונדיאל למזרח צ'שייר. אנו גאים להכריז כי העיירה מקלספילד מוציאה קמפיין לאירוח מונדיאל 2026. אחרי דיונים אינטנסיביים עם הרשויות הרלבנטיות, החלטנו להגיש את ההצעה. המתקנים במקלספילד וסביבתה מצוינים ויש לנו היסטוריית כדורגל שיכולה להתחרות בכל מארחת אחרת של המונדיאל. אנחנו בטוחים שההצעה תצליח. בהתחשב בסיטואציה בה פיפ"א מצאה את עצמה לאחרונה, אנחנו מרגישים שזה חיוני שהצעה נורמלית תוגש לקראת המונדיאל הבא".

בהמשך, הציגו במקלספילד את האצטדיונים שלהם וביניהם כזה שמכיל מקום ל-124 צופים ושמונה כלבים, את מתקני האימונים, מזג האוויר, האמצעים שיסופקו לתקשורת ("יש לנו WiFi בספרייה העירונית"), הבירה המקומית שתסופק ועוד שלל שעשועים, כולל שמירת תקציב של 40 ליש"ט ל"מתנות למשפחות של אנשי פיפ"א".

ההצעה המעניינת כבשה במהרה את הרשת וסוקרה בתקשורת האנגלית. ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נכתב: "קטאר? מוסקבה? מה דעתכם על מקלספילד?". מנג'ר המועדון ג'יימס בקט צחק: "זה סוף העונה והיה לנו משעמם באתר הרשמי, אז החלטנו לעשות קצת צחוקים. זה יצר באזז מהיר. אני מקווה שכולם יתמכו בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully